بایگانی‌ها

خبری از پالپ فیکشن فضایی نیست!

خبری از پالپ فیکشن فضایی نیست!
خبری از پالپ فیکشن فضایی نیست!

از وقتی خبر علاقه کوئنتین تارانتینو برای ساختی فیلمی  از سری «پیشتازان فضا» با درجه R پخش شد برخی از هوارادارن نگرانی‌های خاصی پیدا کردند که این فیلم قرار است چه چیزی از آب درآید.

سایمون پگ، که در سه گانه جدید فرانچایز «پیشتازان فضا» حضور مؤثری داشته، در حاشیه تبلیغات فیلم جدیدش «ترمینال»، که در آن با مارگو رابی همبازی است، در سؤالی راجع به همین موضوع گفته: «همه فکر می‌کنند که در صورت انجام این فیلم توسط کوئنتین تارانتینو قرار است نسخه فضایی پالب فیکشن را تماشا کنند! اما به نظر من تارانتینو درک خوبی از این فرانچایز دارد و آسیبی به آن نخواهد زد، پس هواداران هیچ جای نگرانی‌ای ندارند. من هنوز طرح او را نخوانده‌ام اما تا چند هفته آینده احتمالا آن را می‌خوانم و راجع به آن صحبت خواهیم کرد، ولی باید بگویم که هیجان زیادی نسبت آن دارم.»

با این وجود کمپانی پارامونت فیلم بعدی «پیشتازان فضا» را تقریبا آماده کرده و طی اخبار منتشر شده «پیشتازان فضا 4» هم فیلم تازانتینو نخواهد بود و خود سایمون پگ هم مثل «پیشتازان فضا: ماوراء» در فیلمنامه دستی نخواد داشت. او همچنین در ادامه حرف‌هایش گفته: «همانطور که می‌دانید من در پیشتازان فضا بعدی دستی ندارم، درست است که این روزها در کمپانی  بد روبات مشغولم ولی پروژه در مورد پیشتازان فضا نیست.»

گمانه‌زنی‌ها و شایعات در مورد سری جدید و فیلم چهارم از «پیشتازان فضا» هر روزه دست به دست رسانه‌ها و هواران می‌شود اما باید دید که پارامونت چه برنامه‌ای برای مقابله با هیولای دیزنی و فرانچایز محبوبش «جنگ ستارگان» در سر دارد.