بایگانی‌ها

خویشاوندسالاری در هالیوود کم است

خویشاوندسالاری در هالیوود کم است
خویشاوندسالاری در هالیوود کم است

▪️کیت هادسون می گوید خویشاوند گرایی در صنایع دیگر «بیشتر از»  هالیوود رواج دارد.از نگاه کیت هادسون، دختر گلدی هان  و بیل هادسون و فرزند خوانده کرت راسل، پیشینه یک فرد مهم نیست زیرا سخت کوشی تنها راه موفقیت در دنیای سرگرمی‌سازی است.

 

کیت هادسون اخیرا در قسمت دوم «چاقوهای آخته» با نام «پیاز شیشه ای:یک راز چاقوی آخته» ایفای نقش کرده است.در میان بحث رو به رشد پیرامون خویشاوند سالاری در هالیوود و امتیازاتی که دارد،  کیت هادسون می‌گوید در حالی که به بحث و جدل اهمیتی نمی‌دهد، این عمل شاید در سایر جنبه‌های زندگی گسترده‌تر از صنعت سرگرمی آمریکا باشد.

 

لحظه حسابرسی هالیوود درباره فرهنگ خویشاوندی همراه با گفتمان پیرامون «بچه های خویشاوندسالاری/nepotism babies» – اصطلاحی که برای توصیف طیف وسیعی از سلبریتی‌های تازه‌مشهور شده که از نسل ستاره‌های صاحب سبک برآمدند، به وجود آمد.

 

کیت هادسون در گفتگو با اوت‌لت می‌پذیرد که از خانواده مشهوری وارد سینما شده است. ««منظورم مسئله خویشاوندی است… من واقعاً  به این حرف‌ها اهمیتی نمی‌دهم. من به بچه هایم نگاه می کنم و ما یک خانواده قصه گو(بازیگر) هستیم. قطعا در خون ماست مردم می توانند آن را هر چه می خواهند بخوانند، اما آن را تغییر نمی دهد.»

«در واقع فکر می‌کنم صنایع دیگری وجود دارند که در آن‌ها  خویشاوندسالاری[متداول‌تر] است. شاید مدلینگ؟ من آن را در تجارت بیشتر از هالیوود می بینم. گاهی اوقات در جلسات کاری شرکت کرده‌ام که در آن می‌گویم، صبر کنید، این فرزند کیست؟ مثلاً این شخص هیچ چیز نمی داند.»