بایگانی‌ها

داستان یک رسوایی

داستان یک رسوایی
داستان یک رسوایی

 

 

کری مالیگان و زوئی کازان(نوه الیا کازان) نقش دوخبرنگاری را ایفا خواهند کرد که باعث افشای هاروی واینستاین شدند.

.

این دو نقش خبرنگاران روزنامه نیویورک تایمز به نام مگان توهی و جودی کانتور را در اقتباسی از کتاب پرفروش «او گفت» ایفا می‌کنند.کانتور و توهی به افشای رسوایی های جنسی هاروی واینستاین یکی از مشهورترین تهیه کنندگان سینما کمک کردند.

.

فیلم اقتباسی است از کتابی که توهی و کانتور باهم نوشتند و نام کاملش « او گفت:افشای داستان آزار جنسی که جنبشی را آغاز کرد.» است.در این کتاب جزئیات تلاش‌های این دو برای چاپ و افشای آزارهای جنسی هاروی واینستاین درج شده است.

.

کانتور و توهی بخاطر گزارش های شان در نیویورک تایمز برنده جایزه پولیتزر شدند.هاروی واینستاین پس از افشای آزارهای جنسی و شکایت های مطرح شده علیه او به 23 سال زندان محکوم شد.

.

هلن لوئیس منتقد روزنامه گاردین کتاب را «یک گزارش تحقیقاتی به سبک قدیم و قابل قیاس با تمام مردان رئیس جمهور»  توصیف کرده است.ماریا شریدر کارگردانی این پروژه را برعهده دارد که اخیرا برنده جایزه امی برای سریال کوتاه ناراست کیش شد.

.

این پروژه را ربکا لنکویچ اقتباس می‌کند، نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس اهل بریتانیا که برای نوشتن فیلمنامه هایی مانند «آیدا» و «نافرمانی» شهرت دارد.کری مالیگان و زوئی کازان قبلا روی صحنه تئاتر در نمایش مرغ دریایی نوشته آنتون چخوف در برادوی روی صحنه رفته بودند.