بایگانی‌ها

ددپول و تارانتینو؟!

ددپول و تارانتینو؟!
ددپول و تارانتینو؟!

هنوز چهل و هشت ساعت نشده که خبر انصراف تیم میلر از قسمت دوم «ددپول» به رسانه‌ها رسیده و طرفداران این ضدقهرمان محبوب دست به کار شده اند. طرفداران ددپول کمپینی را به راه انداخته اند تا با جمع‌آوری امضا کوئنتین تارانتینو را متقاعد کنند که کارگردانی «ددپول 2» را بر عهده بگیرد! طرفداراها اعتقاد دارند که حضور تارانتینو می‌تواند موفقیت همه‌‌جانبه‌ی این فیلم را تضمین کند. آنها روایت پست‌مدرن داستان، خشونت بی‌ حد و حصر و البته زبان پر از نیش و کنایه ددپول را دقیقا همان چیزی می‌دانند که تارانتینو برایش در نویسندگی و فیلمسازی شهرت دارد.

با وجود هیجان زیاد طرفداران ددپول در فضای مجازی، چنین اتفاقی که بعید به نظر می‌رسد. اگرچه تارانتینو قبلا هم علاقه‌اش را به دنیای مارول ابراز کرده است. مدتی قبل پدرو آلمودوار هم در گفتگویی اعلام کرده بود که دوست دارد بر اساس فیلمنامه‌ای از تارانتینو فیلم ددپول را بسازد.

قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی و نامتعارف «ددپول» قرار است که بزودی جلوی دوربین برود. اما در همان مرحله پیش تولید تیم میلر کارگردان به دلیل اختلاف با رایان رینولدز از پروژه جدا شده است. گفته می‌شود رینولدز که علاوه بر بازیگری در تولید فیلم هم نقش دارد، به دنبال اثری بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تر از قسمت قبلی است و همین باعث شده تا میلر از کارگردانی کناره بگیرد.

«ددپول» اوایل سال میلادی جاری به روی پرده رفت و با وجود درجه سنی R با استقبال گسترده‌ی تماشاگران و منتقدان مواجه شد.