بایگانی‌ها

در آزمون بازیگری همیشه بد هستم

در آزمون بازیگری همیشه بد هستم
در آزمون بازیگری همیشه بد هستم

رابرت پتینسون فکر می‌کرد که فیلم «شیطان تمام وقت» قرار بود کمدی باشد.

این بازیگر 35 ساله در درام 2020 نقش واعظی را به تصویر کشید که جوانان اهل محله را اغوا می کند. پتینسون اعتراف کرد که فیلمنامه فیلم “بسیار افراطی” و شخصیت ها آنقدر “هیولا” است که فکر می کرد همه چیز برای خنده در فیلمنامه اغراق آمیز است.

او به شماره جدید مجله جی کیو گفت: «فکر می‌کردم قرار است شیطان تمام وقت کمدی باشد. یادم می‌آید فیلمنامه را خواندم و آنقدر افراطی با شخصیت‌های هیولایی بود که فکر می‌کردم باید کمدی باشد.»

در «پادشاه» ( 2019)، رابرت – که چهره تبلیغاتی دیور هوم است – با بازی در نقش دافین به درام لحن سبکی بخشید و رابرت می گوید که بازی او در ابتدا یک شوخی بود، اما او تصمیم گرفت که اجرا برای این فیلم مناسب است.

او می‌گوید: «من سعی می‌کردم نقشم را در این فیلم جدی ایفا کنم، اما بعد داشتم با یکی از همکارانم در کمپانی دیور صحبت می‌کردم و شروع به تقلید از او کردم و دیدم خوب است.پس تقشم را در پادشاه به شکل خنده‌دارتر انجام دادم.»
بازیگر «بتمن» روزهای ابتدایی کار خود را به یاد آورد و اینکه چگونه می‌ترسید در دوران تست بازیگری با ادی ردمین یا اندرو گارفیلد روبرو شود.
او می‌گوید: «اگر واقعاً خوش شانس نبودم و در عوض مجبور بودم در تمام این سال‌ها تست بدهم، اصلاً کارم بازیگری نبود. چون در تست بازیگری خیلی بد هستم.»

«ادی ردمین و اندرو گارفیلد در آزمون بازیگری بسیار خوب بودند، این باور کردنی نیست. شما آنها را در زمان تست می دیدید، و سپس اگر بیرون منتظر بودید، به معنای واقعی کلمه صدای مسئول انتخاب بازیگر را که داخل بود، می شنیدی که می‌گفت، اوه، خدای من! اوه خدای من! و من به خودم می گفتم که ای بابا چه کسی داخل است؟ و ادی بیرون می آمد و می گفت: سلام، رفیق!»