بایگانی‌ها

در حال و هوای «پدرخوانده»

در حال و هوای «پدرخوانده»
در حال و هوای «پدرخوانده»

اولین واکنش‌ها به «سرای گوچی» ریدلی اسکات منتشر شده است – و واکنش‌ها مانند فیلم، جالب و هیجان‌انگیز هستند.

 

پس از نمایش فیلم در لندن، منتقدان و روزنامه‌نگاران در توییتر به تمجید از «سرای گوچی» پرداختند یا ابراز نارضایتی کردند. نقدهای کامل از ۲۲ نوامبر منتشر می‌شود.

. اریک دیویس، منتقد سایت‌هایی مانند راتن تومیتوز واکنش مثبتی به فیلم داشت و حتی آن را با «پدرخوانده» مقایسه کرد.

دیویس نوشت: «سرای گوچی حال و هوای پدرخوانده را دارد، ثروت همراه خیانت خانوادگی، نقش‌آفرینی‌های متحول کننده، غافلگیری‌های فراوان و قطعاً جدی تر از آن است که فانتزی باشد. لیدی گاگا مانند جرد لتو باورنکردنی است و داستان وحشیانه است! توجه به جزئیات در فیلم بی‌عیب و نقص است.»

با این حال، اسکات منزل، بنیانگذار We Live Entertainment، رضایت کمتری از فیلم داشت. منزل نوشت: «سرای گوچی، شلم شوربای پرمدعا و ناجوری است که به نظر می رسد دو فیلم مختلف در یک فیلم قرار گرفته‌اند . تک تک بازیگران به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که انگار در یک فیلم متفاوت هستند، به جز آل پاچینو، که به نظر می‌رسد وظیفه خود را درک کرده و به عنوان تنها عامل مثبت فیلم عمل می‌کند.»

.جوی نولفی، نویسنده اینترتینمنت ویکلی، این فیلم را «یک سریال ایتالیایی لذت‌بخش و آبزورد دانست که در آن جرد لتوی کچل روی روسری گوچی ادرار می‌کند.نویسنده بازی گاگا را ستود و آن را دلگرم کننده و وحشیانه خواند و تکامل او از ستاره سینما به بازیگر قدرتمند دراماتیک را ستود.

 

براندون کاتز، گزارشگر ارشد بخش سرگرمی روزنامه آبزرور،«سرای گوچی» را فیلمی بی‌هدف و بدون هیچ جهت قابل تشخیصی دانست.