بایگانی‌ها

دفاع جنیفر لارنس از دستمزد دی کاپریو

«به بالا نگاه نکن» بحث داغ فضای مجازی است
«به بالا نگاه نکن» بحث داغ فضای مجازی است

جنیفر لارنس از دستمزد بالاتر لئوناردو دی کاپریو در فیلم« به بالا نگاه نکن» Don’t Look Up دفاع کرده است.

این بازیگر در کنار دی‌کاپریو در این کمدی سیاه به کارگردانی آدام مک‌کی حضور دارد. فیلم دو ستاره‌شناس رده پایین را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند به بشریت درباره یک ستاره دنباله‌دار نزدیک سطح زمین هشدار دهند که سیاره زمین را نابود می‌کند.
.
به گفته ورایتی، دی کاپریو 30 میلیون دلار (22.5 میلیون پوند) برای این فیلم دریافت می کند، در حالی که لارنس 25 میلیون دلار (18.7 میلیون پوند) – 20 درصد کمتر از همبازی اش- دستمزد می‌گیرد.
.
لارنس در مورد نابرابری دستمزد گفت: «لئو بیشتر از من تماشاگر جذب می‌کند. من از قراردادم بسیار راضی‌ام و احساس خوش شانسی می‌کنم.»
.

«در موقعیت‌های دیگر، چیزی که من دیده‌ام – و مطمئنم زنان دیگر در محل کار نیز دیده‌اند – این است که پرس و جو در مورد دستمزد برابر بسیار ناراحت کننده برای دیگران است. و اگر چیزی را زیر سوال ببرید که نابرابر به نظر می رسد، به شما گفته می شود که این تفاوت جنسیتی نیست، اما آنها نمی توانند به شما بگویند که اگر تفاوت جنسیتی نیست،پس دقیقا چیست.»
.
لارنس همچنین فاش کرد پس از اینکه لئو و جنیفر قرار شد نامشان باهم روی پرده ظاهر شود.چگونه تلاش می‌کرد تا اسمش اول در تیتراژ آغازین نمایش داده شود.
.
لارنس گفت: «من شماره یک در برگه تماس بودم، بنابراین… فکر کردم این [اعتبار] باید منعکس شود.لئو در این مورد بسیار مهربان بود.»
.
این بازیگر اخیراً توضیح داد که چرا تصمیم گرفت از کانون توجه خودش را دور کند، زیرا معتقد بود که در نقش آفرینی های اخیرش «کیفیتی را که باید داشته باشد» به نمایش نگذاشته است.
.

«به بالا نگاه نکن» در تاریخ 10 دسامبر در سینماهای منتخب اکران خواهد شد و از 24 دسامبر در شبکه نتفلیکس پخش می‌شود.