بایگانی‌ها

دلخوری نولان از پاچینو

دلخوری نولان از پاچینو
دلخوری نولان از پاچینو

▪️آل پاچینو باور دارد که نولان از دست او دلخور است چراکه او یکبار نقش پیشنهادی او را نپذیرفت. با این وجود او می پذیرد که  شاید کمی متکبر شده است. نولان پس از تریلر جنایی و نئونوآر «تعقیب» ، به ساخت فیلم ادامه داد و سه گانه «شوالیه تاریکی» را ساخت. او در طول زمان با ستارگان متنوعی همکاری کرده است از لئوناردو دی کاپریو گرفته تا کریستین بیل و حالا کیلین مورفی و مایکل کین.

 

آل پاچینو و رابین ویلیامز سال 2002 در «بی‌خوابی» با نولان همکاری کردند که داستان جنایی را روایت می‌کرد. موضوع درباره کارآگاهی بود که از بی‌خوابی رنج می‌برد و باید پرونده قتل یک دختر نوجوان را حل می‌کرد. پس از «بی‌خوابی» آل پاچینو دیگر با نولان همکاری نداشت.

 

سال 2014 روزنامه دیلی تلگراف از قول پاچینو در یک مراسم در موسسه فیلم بریتانیا نوشت:« نولان مدتی است که به من پیشنهاد نقش نداده است، اما دلیلش را می‌دانید؟  به شما خواهم گفت. او از من خواست در فیلمی از او ایفای نقش کنم اما من نپذیرفتم.»  آل پاچینو

نام این فیلم را فاش نکرد و در ادامه گفت:« من فکر می‌کنم که او را کمی مایوس و دلخور کردم. اما شاید خودم هم کمی متکبر شده ام.»

 

آل پاچینو همکاری با نولان در «بی‌خوابی» را به خاطر فیلم «ممنتو/یادگاری» پذیرفت که او را تحت تاثیر قرار داده بود.  این روزها از کریستفر نولان فیلم «اوپنهایمر» اکران شده است.