بایگانی‌ها

دنیای رویایی تیم برتن

دنیای رویایی تیم برتن
دنیای رویایی تیم برتن

▪️مونیکا بلوچی بیشتر از چیزی که فکر کنیم به دام عشق تیم برتن گرفتار شده است. او زمان شگفت‌انگیزی را کنار تیم برتن سپری می‌کند. این دو بیش از ده سال دوست بودند و حالا همراه زندگی هم شدند. مونیکا بلوچی در مصاحبه تازه‌ی تایید کرد که  زوج مناسب هم هستند. ماه ژوئن بلوچی  نامزدی خود با تیم برتن را علنی کرد. بلوچی چهارده سال با ونسان کاسل زندگی مشترک داشت که حاصل این ازدواج دو دختر است. بلوچی در گفتگویی با مجله هارپر بازار به مسائل مختلفی پرداخت که یکی از این موضوعات تیم برتن بود. مونیکا بلوچی گفت:« اجازه بدهید بگویم که من در تیم برتن روح شگفت‎اتگیز، روح بزرگی را یافتم، کسی که دنیایی رویایی دارد.  برتن شگفت انگیز است و البته…»

بلوچی مقابل دوربین تیم برتن در «بیتل جوس2» می‌رود. او در ماه ژوئن در گفتگو با مجله ال نیز  کلامی جز تحسین از تیم برتن  بر زبان نیاورد و اعلام کرد که منتظر است با او همکاری سینمایی خود را شروع کند :« چه می‌توانم بگویم… در گام اول خوشحالم که بالاخره با مردی آشنا شدم. یکی از آن برخوردهای کمیابی است که بندرت در زندگی  اتفاق می‌افتند. من این مرد را می‌شناسم. و حالا قرار است با وجه کارگردانی او آشنا شوم و یک تجربه دیگری شروع خواهد شد.»

 

ببینید: اولین قرار عاشقانه مونیکا بلوچی با نامزد جدیدش در مادرید | ایران آرت

برتن و مونیکا بلوچی پانزده سال پیش در جشنواره فیلم کن با هم آشنا شدند و از ماه اکتبر و در دوران  برگزاری یک جشنواره سینمایی در لیون رابطه آنها صمیمی شد.