بایگانی‌ها

دنی ویلنوو الهام بخش کلوئی ژائو بود

دنی ویلنوو الهام بخش کلوئی ژائو بود
دنی ویلنوو الهام بخش کلوئی ژائو بود

کلوئی ژائو کارگردان برنده اسکار برای «سرزمین خانه‌به‌دوشان»در مصاحبه‌ای که با دنی ویلنوو برای مجله «هارپرز بازار» انجام داد فاش کرد که وقتی ایده‌هایش برای فیلم «جاودانان» را با مدیران مارول مطرح کرد، تصاویری از فیلم‌های دنی ویلنوو از جمله «بلید رانر ۲۰۴۹» و «سیکاریو» را نشان داده است.

ژائو که در جشنواره ونیز به عنوان یکی از داورها به قضاوت فیلم‌های بخش مسابقه نشست فیلم ابرقهرمانی «جاودانان» را آماده نمایش دارد که قرار است در فصل پاییز اکران شود.
ژائو به ویلنوو می‌گوید: من آمادگی دارم در فیلم‌های شما برای کار ثبت نام کنم و دستیارتان باشم. وقتی ایده‌هایم برای جاودانان را ارائه می‌دادم، به تصاویری از فیلم‌های شما ارجاع دادم. من ذاتا به فیلمسازانی گرایش دارم که در ساختن جهان مهارت دارند. وقتی فیلم‌های شما را می‌بینم، هرچند ژانرهای مختلفی دارند، از «سیکاریو» گرفته تا «فرود» و «زندانیان» و «بلید رانر ۲۰۴۹»، موفق به ساختن جهانی عمق می‌شوید که می توانم حسش کنم و تقریباً برایم ملموس بود.»

از سوی دیگر ویلنوو نیز خودش را طرفدار سرسخت ژائو توصیف کرد که این علاقه از زمان ساخت «سوارکار» به وجود آمده است. ویلنوو ژائو را برای مهارت دیوانه کننده برای نزدیک شدن به زندگی در فیلم هایش ستود.