بایگانی‌ها

دوران نقاهت سوفیا لورن

سوفیا لورن حدود شش هفته پیش زمین خورد و باعث شد چند استخوان لگن او بشکند، این ستاره فیلم‌های کلاسیک زیر تیغ جراحی رفت حالا مدیر برنامه‌های او کارلو گوستی توضیح داده که حال این بازیگر هشتاد و نه ساله خوب است و دوران نقاهت خود را طی می‌کند.

🔹این حادثه در خانه سوفیا لورن در ژنو، سوئیس روز بیست و چهارم سپتامبر اتفاق افتاد و او مجبور به جراحی شد. گوستی می‌گوید که لورن باید دست کم چند ماه را به استراحت بپردازد. دو پسر لورن کارلو پونتی جونیور، 54 ساله و ادورادو 50 ساله هر دو در زمان حادثه پیش مادرشان بودند. لورن بیستم سپتامبر هشتاد و نه ساله شد. او روز دوم سپتامبر در شوی آرمانی که در حاشیه جشنواره ونیز برپا شد، حضور داشت. جوزپه فانتازیا منتقد و روزنامه‌نگار ایتالیایی که در این رویداد در ونیز حضور داشت، لورن را چنین توصیف کرد:« می‌شود گفت که سوفیا لورن عاشق چنین برنامه‌هایی است واقعا در این برنامه ها خوشحال است. مردم از دیدن او هیجان زده شده بودند.»
🔹آخرین حضور سینمایی سوفیا لورن در فیلم «زندگی پیش‌رو» ساخته ادواردو پونتی بود که سال 2020 اکران شد. در مصاحبه‌های چند سال گذشته بارها سوفیا لورن از پیری صحبت کرده است. او یکبار در مصاحبه با مجله وی در سال 2016 گفت:« وقتی بیست ساله بودم ، فکر نمی‌کردم تا هشتاد سالگی زندگی کنم. فکر می‌کنی خدای من این همه زمان گذشته؟ نمی‌توانم باور کنم. وقتی به آیینه نگاه می‌کنم، خودم را تشویق می‌کنم. از خودم نمی‌پرسم که آیا خیلی آدم بزرگی هستی؟ زیبایی؟نه! از احساسات درونی، حس امنیت و شاد بودن می‌پرسم. این چیزها است که اهمیت دارند.»