بایگانی‌ها

دیدار دوباره با دارث ویدر

دیدار دوباره با دارث ویدر
دیدار دوباره با دارث ویدر

دیزنی برای دنیای «جنگ ستارگان» برنامه‌های گسترده‌ای دارد که فقط به سه‌گانه سینمایی جدید محدود نمی‌شود. بعد از «جنگ ستارگان 7: نیرو بیدار می‌کند» که سال گذشته به روی پرده رفت و رکورد‌های فروش را جابجا کرد، دو قسمت اصلی از این حماسه‌ی فضایی طی سال‌های آینده اکران می‌شود. اما در این فاصله فیلم‌های فرعی از راه می‌رسد که داستان آن در فاصله‌ی زمانی سه‌گانه‌ی اول و دوم اتفاق می‌افتد. اولین فیلم  Rogue One: A Star Wars Story است که پاییز امسال اکران می‌شود.

داستان «روگ وان» پیش از اپیزود چهارم اتفاق می‌افتد. زمانی که گروهی از نیروهای شورشی مقاومت سعی دارند تا نقشه‌های پایگاه نظامی سیاره مرگ را از امپراتوری بدزدند. در این فیلم که کارگردانی آن را گرت ادواردز (گودزیلا) بر عهده دارد بازیگرانی چون فلیسیتی جونز، فارست ویتاکر و مدس میکلسون ایفای نقش کرده اند.

بعد از حاشیه‌های مربوط به فیلمبرداری مجدد 40 درصد صحنه‌های فیلم، به تازگی اعلام شده که دارث ویدر در این فیلم حضور خواهد داشت و صداپیشگی آن هم مجددا بر عهده‌ی جیمز ارل جونز است. علاوه بر این در شماره‌ی جدید اینترتینمنت ویکلی چند عکس تازه هم از فیلم منتشر شده که می‌توانید عکس‌ها را در دنیای تصویر آنلاین مشاهده کنید.