بایگانی‌ها

دی‌کاپریو در آستانه از دست دادن نقش جک

«تایتانیک» پرفروش هفته
«تایتانیک» پرفروش هفته

لئوناردو دی‌کاپریو در آستانه از دست دادن نقش جک داوسون در فیلم تایتانیک بود.کارگردان جیمز کامرون فاش کرد که به دلیل طرز برخورد ضعیف دی کاپریو در طول تست‌ها تقریباً او داشت نقش را از دست می‌داد.

جیمز در یک گزارش به مجله GQ گفت: جلسه‌ای با لئو داشتم و سپس تست از او گرفتم.

 

“جلسه خنده دار بود زیرا من در اتاق کنفرانس خود نشسته ام و منتظر ملاقات با یک بازیگر هستم. و به اطراف نگاه می کنم و همه زنان در کل دفتر در جلسه هستند. همه آنها می خواستند لئو را ملاقات کنند. هیستریک بود.”

 

کارگردان «آواتار» گفت که اولین ملاقات با دی کاپریو به خوبی پیش رفت زیرا این بازیگر «همه را مجذوب خود کرد» اما وقتی از او خواستیم تا  کیت وینسلت تست بدهد، همه چیز به آرامی پیش نرفت.جیمز، ۶۸ ساله، گفت: «بنابراین او چند روز بعد برگشت و من دوربین را برای ضبط ویدیو تنظیم کردم.او نمی‌دانست که قرار است تست بدهد. او فکر می‌کرد که ملاقات دیگری برای دیدار با کیت است. بنابراین من گفتم، “باشه، ما فقط به اتاق بعدی می‌رویم، و چند خط دیالوگ می گویی و من ویدیو را ضبط می کنم.»

و او گفت: یعنی من دارم  دیالوگ می خوانم؟ گفتم آره گفت: اوه من دیالوگ نمی خوانم.»

 

این فیلمساز ادامه داد: با او دست دادم و گفتم: ممنون که آمدی. و دی کاپریو گفت: “صبر کن، صبر کن، صبر کن. اگر نخوانم، نقش را به من نمی دهید؟ درست است؟»و من گفتم: “اوه آره. بیا. این یک فیلم بزرگ است که دو سال از زندگی من را خواهد گرفت، و شما پنج کار دیگر را تا زمانی که من در حال انجام مراحل پس از تولید هستم، بازی می کنید.” بنابراین، من “با تصمیم گیری اشتباه در انتخاب بازیگر، پروژه را به چالش نمی کشم. بنابراین، شما یا می خواهید دیالوگ ها را  بخوانید، یا قرار نیست نقش را بگیرید.»