بایگانی‌ها

رابطه تلخ و شیرین پدر ودختری

رابطه تلخ و شیرین پدر ودختری
رابطه تلخ و شیرین پدر ودختری

تاتوم اونیل  تولد هشتاد و دو سالگی پدرش را با انتشار عکسی از رایان اونیل و خودش جشن گرفت و نوشت تولدت مبارک بابا دوستت دارم. در این تصویر پدر و دختر کنار هم نشسته اند و لبخند بزرگی بر صورت هر دو نقش بسته . تاتوم اونیل و رایان اونیل کنار هم سال 1973 در فیلم «ماه کاغذی» ساخته پیتر باگدانوویچ ایفای نقش کردند که تاتوم برای این فیلم به  عنوان کوچک ترین برنده جایزه اسکار در سن ده سالگی  نامش ثبت شد. اما از همان زمان رابطه تاتوم و پدرش رایان اونیل بهم خورد.  

 

مادر تاتوم ،  جوانا مور ، بازیگر بود و تاتوم در دوران نوجوانی به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرد. زمانی که تاتوم شانزده سال داشت، پدرش با فارا فاست  آشنا شد که این رابطه تا آخر عمر فاست و مرگش به دلیل سرطان در سن 62 سالگی  حفظ شد. تاتوم درباره اعتیاد به مواد مخدر گفته است:« من خیلی خوش شانس هستم که نجات پیدا کردم. من بارها شکست خورده و همیشه برخاسته ام.»  

 

تاتوم مرگ فاست را نقش کلیدی برای بهبود رابطه خود با پدرش می داند. رایان اونیل و فاست که هیچ وقت به طور رسمی ازدواج شان را ثبت نکردند اولین بار در دوران فیلمبرداری «مرد شش میلیون دلاری» در سال 1979 با یکدیگر آشنا شدند و این دو  پسری به نام ردموند متولد سال 1985 دارند. فاست و رایان سال 1997 از هم جدا و دوباره سال 2001 و پس از ابتلای رایان اونیل به سرطان خون با هم آشتی کردند . فاست در دوران بیماری رایان از او مراقبت کرد. پس از مرگ فاست در سال 2009 رایان برای اولین بار پس از سال‌ها  با تاتوم آشتی کرد. تاتوم اونیل  کم و بیش فعالیت بازیگری خود را ادامه داده است. رایان اونیل با فیلم خاطره‌انگیزی مانند «داستان عشق» و «راننده» شهرت دارد.