بایگانی‌ها

رادان، چاوشی و حاتمی در «سنتوری 2»

رادان، چاوشی و حاتمی در «سنتوری 2»
رادان، چاوشی و حاتمی در «سنتوری 2»

به روزرسانی: لحظاتی قبل  محسن چاوشی نسبت به صحبت‌های داریوش مهرجویی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد و اعلام کرد که با «سنتوری 2» همکاری نمی‌کند. 

خبر ساخته شدن قسمت دوم «سنتوری» ساخته‌ی محبوب و پردردسر داریوش مهرجویی بیش از یک سال است که به گوش می‌رسد. سال گذشته که احتمال ساخت فیلم قوت گرفت، شنیده‌ها خاکی از آن بود که قسمت دوم بدون بهران رادان و محسن چاووشی و با شخصیت‌هایی متفاوت و تازه ساخته خواهد شد. اما ظاهرا با گذر زمان شرایط تغییر کرده است.

داریوش مهرجویی اخیرا در گفتگویی اعلام کرده که حضور بهرام رادان به همراه لیلا حاتمی در قسمت دوم «سنتوری» میسر شده و محسن چاوشی هم طی تماس‌های صورت گرفته برای همکاری اعلام موافقت کرده است.

« پیش از این بهرام رادان به دلیل سفری که از قبل برنامه‌ریزی کرده بود، امکان حضور در این فیلم را نداشت اما با توجه به گذشت زمان، قرار است او در این فیلم به همراه لیلا حاتمی بازی کند. هنوز خودم صحبت قطعی با او {چاوشی} نداشتم، اما بعضی از همکارانم در پروژه با او در تماس هستند و گویا برای همکاری‌اش در این فیلم موافقت کرده است.»

محمدرضا شریفی‌نیا مجری طرح پروژه خواهد بود و بعد از مشخص شدن تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار، فیلم احتمالا در مهر یا آبان کلید می‌خورد.

«سنتوری» در زمان خودش فرصت نمایش عمومی را پیدا نکرد. حال باید دید که قسمت دوم فیلم بالاخره جلوی دوربین می‌رود و رنگ پرده را می‌بینید یا نه.