بایگانی‌ها

راز مادران قاتل!

راز مادران قاتل!
راز مادران قاتل!

Office  یا به اختصار HBO  که زیرمجموعه ی استودیوی برادران وارنر است در کنار نتفلیکس ( یا به عبارت بهتر، سال ها قبل از آن ) یکی از بزرگترین شبکه‌های پخش‌ کننده‌‌ی سریال‌های تلویزیونی کابلی به شمار می‌آید و به لطف  ساخت مجموعه‌هایی همچون بازی تاج و تخت، کارآگاه حقیقی و ده‌ها عنوان فراموش نشدنی دیگر به برندی معتبر در دنیای سرگرمی تبدیل شده است‌.

یکی از پروژه‌های کنجکاوی برانگیز این شبکه مینی سریالی هفت قسمتی به نام Big Little Lies است که پخش آن از 1 اسفند) 19 فوریه  (آغاز شده و اقتباسی از رمان کمدی / درامی به همین نام اثر لیان موریارتی است که سال ۲۰۱۴ در لیست پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و آمازون قرار داشت.

داستان Big Little Lies که در شهر کوچکی به نام مونتری به وقوع می پیوندد درباره ی سه زن به نام های سلست، مدلین و جین است که در کنار خانواده، عزیزان و همسایگان خود به خوبی و خوشی روزگار می‌گذرانند اما در زیر این ماسک آراسته، حقیقتی آمیخته به انواع اسرار و زشتی پنهان شده که با وقوع یک قتل غیرمنتظره  رخ عیان می‌کند.

علاوه بر این خلاصه ی جالب توجه، عوامل دیگری هم برای جلب کنجکاوی نسبت به این سریال وجود دارند. ظاهرا داستان این قدر برای نیکول کیدمن و ریز ویترسپون جالب بوده که این دو بازیگر معروف حقوق اقتباس این رمان را خریداری کرده و خود در دو نقش اصلی آن نقش آفرینی می‌کنند. نقش زن سوم را هم شایلین وودلی ستاره‌ی نو ظهور هالیوود برعهده دارد.

دیوید ای کلی وظیفه ی اقتباس و نوشتن فیلمنامه را برعهده گرفته و ژان مارک ولی هم که فیلم باشگاه خریداران دالاس را در کارنامه دارد، همه ی اپیزودها را کارگردانی کرده است. ظاهرا همه چیز روی کاغذ گرد هم آمده تا شاهد اثر به یادماندنی دیگری باشیم. امیدی که احتمالا به یاس تبدیل نمی‌شود. قسمت اول این مجموعه با استقبال منتقدان مواجه شده و حالا باید منتظر واکنش بینندگان باشیم.