بایگانی‌ها

رباتی با چشمان درشت

رباتی با چشمان درشت
رباتی با چشمان درشت

اولین تریلر «آلیتا: فرشته جنگ» ساخته‌ی جدید رابرت رودریگز منتشر شد. اقتباس از مانگایی نوشته‌ی یوکیتو کوشیرو که در ژاپن با نام Gunnm یا «رؤیای اسلحه» شناخته می‌شود. هیروشی فوکوتومی خالق «هنر جنگ» انیمه اقتباسی از این مانگا را در سال 1993 به‌نام «فرشته‌ی جنگ» ساخته است، حالا جیمز کامرون و جان لاندو به‌عنوان تهیه‌کنندگان، اقتباسی سینمایی را برعهده گرفتند، لایتا کیلوگلوردیس «جزیره شاتر» و «ترمیناتور: جنسیس» فیلمنامه را نوشته و رابرت رودریگز با کوله‌باری از اکشن‌های مکزیکی فیلم را جلوی دوربین برده است.

مانگای Gunnm داستان آلیتا (گالی، در نسخه اوریژینال ژاپنی) یک سایبورگ مؤنث که دچار فراموشی (آمنسیا) شده است را روایت می‌کند که بقیای جسمش توسط دیزوک آیدو، متخصص سایبورگ پیدا می‌شود و سعی می‌کند تا او را تعمیر و بازیابی کند. بعد از مدتی آلیتا شروع به یاد خاطرات گذشته‌اش از زندگی روی مریخ تا شکار ساسبورگ‌های دیگر می‌افتد و درام ماجرای شروع به شکل‌گیری می‌کند.

جیمز کامرون در بیانیه‌ای اعلام کرده که «آلیتا: فرشته جنگ» اقتباسی از قلم یوکیتو کوشیرو است که بر چهار کتاب اصلی این سری تمرکز دارد و او قصد داشته تا ورزش تخیلی Motorball را که از بخش‌های داستان است هرچه زیباتر به‌تصویر بکشد.