بایگانی‌ها

رضایت طرفداران «آخرین بازمانده از ما» از قسمت نخست سریال

رضایت طرفداران «آخرین بازمانده از ما» از قسمت نخست سریال
رضایت طرفداران «آخرین بازمانده از ما» از قسمت نخست سریال

▪️نخستین اپیزود از سریال «آخرین بازمانده از ما» پخش شد و طرفداران فراوانی را پیدا کرد. بازی «آخرین بازمانده از ما» یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی است که هالیوود نزدیک ده سال در تلاش اقتباس از آن بود. حالا سرانجام با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش‌های اصلی فصل نخست سریال ساخته شده است.

.

سریال «آخرین بازمانده از ما» یکی از وفادارترین اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی تا به امروز است که  نتیجه‌اش ستایش‌هایی  علاقمندان برای قسمت اول است. سریال نه تنها دقیق است بلکه عمق احساساتی را  به تصویر در می آورد که گیمرها را عاشق بازی «آخرین بازمانده از ما» در سال  اتتشارش 2013 کرد.

.

در جریان اولین نمایش اپیزود نخست، طرفداران در شبکه های اجتماعی هیاهو به راه انداختند. در نیمه اول اپیزود  بینندگان در مورد چگونگی گسترش داستان بر اساس بازی  پیش از سکانس گزنده و تلخی که وفادار به بازی بود، نگرانی داشتند. مطمئناً، هرکسی که گیم را بازی کرده یا اپیزود را دیده، می‌داند که چگونه با لحظه‌ای دلخراش و آسیب‌زا  آن سکانس به پایان می‌رسد که به عنوان شالوده ای برای شخصیت جوئل و کل سریال عمل می‌کند.

 

طرفداران فوق العاده تحت تاثیر این لحظات قرار گرفتند و بازی بلا رمزی، پدرو پاسکال و سایر بازیگرانی را که گروه بازیگران را تکمیل می کنند تحسین نمودند.

 

در مجموع به نظر می‌رسد که سریال «آخرین بازمانده از ما« شروعی قدرتمند داشته و مسلما یکی از مهم ترین سریال های شبکه اچ‌بی‌او خواهد بود. پدیدآورندگان سریال در نظر دارند قسمت دوم گیم را  با نام «آخرین بازمانده از ما قسمت دوم» برای فصل بعدی اقتباس کنند.

 

سریال « آخرین بازمانده از ما» به کارگردانی جرمی وب و کریگ مازین  است. این سریال محصول کشور آمریکا و کانادا است.