بایگانی‌ها

رفتار عجیب رزاموند پایک با جوایزش!

رفتار عجیب رزاموند پایک با جوایزش!
رفتار عجیب رزاموند پایک با جوایزش!

رزاموند پایک بازیگری که بخاطر حضور در فیلم «خیلی اهمیت می‌دهم» برنده جایزه گلدن گلوب شد در مصاحبه با الن دی جنرس گفت که جوایزش را خاک می‌کند.

زیرا تصور نمایش جوایز به دیگران او را ناآرام می‌کند. او برای سریال «وضعیت تأهل» برنده‌ی امی و برای «عیاش» برنده‌ی جایزه فیلم مستقل بریتانیا (BIF) شده است.

پایک در مورد چال کردن جوایز می‌گوید: «شاید رفتاری روان‌شناسانه باشد… اگر روان‌شناس یا روان‌درمانگر در میان تماشاگران‌تان باشد، شاید بگوید که رفتارم یک سندرم ایمپاستر (نشانگان خودویرانگری) عمیق است.من به نمایش گذاشتن هر جایزه‌ در خانه را کاری ناراحت‌کننده می‌دانم. مردم به آن جوایز چه واکنش نشان می‌دهند وقتی که به خانه من می‌آیند؟ می‌گویند: «وای نگاه کن، این جوایز را تو برنده شده‌ای!» به نظر من رفتار درستی نیست، بنابراین آن‌ها را در باغچه دفن می‌کنم در حالی که قسمت ی از تندیس‌ها بیرون از خاک است، یعنی می‌توان گوشه‌ای از یک دست یا گوی را دید.»

«به نظر من جالب است، زیرا وقتی از دنیا بروم یا یک نفر دیگر خانه را بخرد، و بخواهد تغییراتی ایجاد کند، به شی فلزی برخورد می‌کند و تصور می‌کند که گنج پیدا کرده، اما در حقیقت تعدادی جایزه می‌بیند و با خودش می‌گوید ماجرا چیست؟