یوتیوب اخیرا اعلام کرده در کشورهای آلمان، ژاپن، فرانسه و هند قصد دارد برنامههایی به زبان این کشورها تولید کند تا در سرویس پولی خود نمایش دهد.
این به معنای ورود یوتیوب در بازار سرویسهایی مثل نتفلیکس و آمازون است. سرویس پولی دومین سایت پربازدید جهان به اسم یوتیوب قرمز، اخیرا کار تولید محصولات اورجینال را در کشورهای مختلف شروع کرده، به طور مثال یک شوی موسیقی در کره جنوبی و یک شوی ورزشی درباره کریکت در هند، محصولاتی هستند که یوتیوب به زبانی غیر از انگلیسی تولید کرده است.
حالا باید دید نبرد غولهای تکنولوژی چه کسی میتواند سربلند بیرون بیاید.