بایگانی‌ها

رها نام فرزند زوج مشهور بالیوود

رها نام فرزند زوج مشهور بالیوود
رها نام فرزند زوج مشهور بالیوود

زوج عالیا بات و رانبیر کاپور، دو ستاره مشهور سینمای هند که امسال ازدواج کردند، صاحب فرزند دختری شدند که حالا نامش را رها گذاشتند. در پستی که عالیا بات در اینستاگرام منتشر کرده در توضیح نام رها نوشته است:
نام رها (که توسط مامان بزرگ عاقل و شگفت‌انگیزش انتخاب شده است) معانی بسیار زیبایی دارد… رها، در خالص‌ترین شکلش به معنای مسیر الهی است، در  زبان سواحیلی معنی  شادی می دهد ، در سانسکریت، رها یک قبیله است، در بنگلادشی معنی – استراحت، آسایش، تسکین می دهد، در عربی یعنی صلح،  شادی، آزادی و سعادت  هم معنی می دهد. از اولین لحظه ای که او را در آغوش گرفتیم – همه چیز را احساس کردیم! متشکرم رها، برای زنده کردن خانواده ما، احساس می کنیم که زندگی ما  تازه شروع شده است.”

امسال از عالیا بات و رانبیر کاپور «براهماسترا» ساخته آیان موکرجی اکران شد که توانست فروش نسبتا خوبی داشته باشد. امسال بیشتر فیلم‌های بالیوود شکست تجاری خوردند و سینمای جنوب هند مورد توجه مردم هند قرار داشت.

عالیا در فیلم Rocky aur Rani Ki Prem Kahani  کنار رانویر سینگ، درمندرا، شابنا آزمی، جایا باچان ایفای نقش کرده  که آماده نمایش است. رانبیر کاپور در فیلم تازه رمانتیکی به کارگردانی لاو رنجان ایفای نقش می کند که هنوز عنوانی برای این پروژه انتخاب نکردند.