بایگانی‌ها

رونی مارا و واکین فینیکس هم‌بازی می‌شوند

ضربه اعتصاب به تولید «جزیره»
ضربه اعتصاب به تولید «جزیره»

رونی مارا و واکین فینیکس در فیلم جدید لین رمزی مقابل هم ظاهر می‌شوند. به گزارش فیلم استیج نام این فیلم «ستاره قطبی/polaris» است
این خبر را لین رمزی در حاشیه حضورش در جشنواره فیلم والنسیا به خبرنگار El Espanol گفت که قرار است رونی مارا و واکین فینیکس در پروژه جدید او مقابل هم ظاهر شود. لین رمزی در این جشنواره جایزه لونا دو والنسیا را دریافت کرد.

لین رمزی درباره واکین فینیکس به خبرنگار El Espanol گفت:«او خل‌و‌چل است ، اما بهترین بازیگری است که من تا به حال دیده ام. هر کاری که او در در صحنه انجام می دهد دلیل دارد.بسیار دشوارتر است که به ایده ای شبیه ستاره قطبی دست پیدا کنید ، اما هنگام ساخت فیلم با واکین غیرممکن است که هیجان زده نشوید. “
.

واکین فینیکس و لین رمزی پیشتر در «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» همکاری کرده بودند.واکین فینیکس دو پروژه جدید«کوله پشتی» به کارگردانی ریدلی اسکات و «بلوار نامیدی» به کارگردانی آری آستر را دارد.در حالی که رونی مارا در «حرف‌های زنانه» به کارگردانی سارا پولی ایفای نقش خواهد کرد.
.
رونی مارا و واکین فینیکس زوجی هستند که اولین بار در دوران فیلمبرداری «او» ساخته اسپایک جونز با یکدیگر آشنا شدند. این زوج یک فرزند پسر دارند.