بایگانی‌ها

رژیم آقای بازیگر

رژیم آقای بازیگر
رژیم آقای بازیگر

▪️تام هاردی یکی از بااستعدادترین و سرسخت‌ترین بازیگران  چند دهه گذشته بوده است و پرسونای که روی پرده از خود ساخته با آمادگی جسمانی او همواره عجین بوده است. آمادگی جسمانی تام هاردی همراه با ورزش روزانه و برنامه رژیم غذایی خاصی است که او وابسته به نقش‌هایی که ایفا می‌کند، رژیم غذایی را تغییر می‌دهد.

به گفته سایت توتال شیپ ، تام هاردی به روش‌های مختلفی تمرین می‌کند و این بستگی به نقشی دارد که باید مقابل دوربین ایفا کند. ورزش روزانه او بسیار خاص است چون او باید  روی ماهیچه های بدنش زیادی  کار کند  تا بهتر نتیجه بگیرد. همانطور که مثلا  او را مقابل دوربین نولان در «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در نقش بین می‌بینیم یا در نقش تامی  در فیلم «مبارز».

 

ورزش و بدنسازی هفتگی او از روز دوشنبه شروع می‌شود و ادامه پیدا کند. او معمولا روز سه شنبه روی بازو و سینه نرمش می کند و روز چهارشنبه تمرکز او روی پاهاست که شامل ساق پا و چهار سر ران می‌شود. روز سه شنبه او نرمش ها و روزش های انجام می‌دهد که مربوط با کمر و بازوهاست. روز پنجم او روی قسمت بالاتنه کار می کند و برای آخر هفته او پیاده روی و کوهنوردی انجام می دهد. رژیم غذایی  تام هاردی براساس 40 درصد کربوهیدارت، 40 درصد پروئتین و 20 درصد چربی است. این برنامه غذایی روتین اوست. او همراه جودی کومر در «دوچرخه سواران» ایفای نقش کرده که امسال اکران می‌شود.