بایگانی‌ها

رکوردشکنی فیلم جدید سانجی لیلا بانسالی در هند

رکوردشکنی فیلم جدید سانجی لیلا بانسالی در هند
رکوردشکنی فیلم جدید سانجی لیلا بانسالی در هند

فروش فیلم‌ها در هند پس از همه گیری کووید-19 که به طور کامل بخش اکران را متوقف کرد، عملا پایان یافت. برای اولین بار پس از سال ها، تمام سالن های نمایش در هند تعطیل شدند. در چنین زمانه‌ی سختی تصمیمات بی‌سابقه‌ای گرفته شد که هرگز تصور نمی‌شد.
برای اولین بار، ما شاهد پخش فیلم‌های بالیوودی به‌جای مسیر معمولی سالن نمایش در سامانه‌های آنلاین بودیم.
.
در ابتدا فیلمسازان فضای فکری داشتند که تولیدات خود را اکران نکنند. اما کم کم همه متوجه شدند کارگردانان نمی‌توانند مدت طولانی فیلم خود را بایگانی کنند و باید به هر شکلی فیلم اکران شود تا برگشت سرمایه داشته باشد.در ضمن پخش کنندگان در سینمای هند متوجه شدند که پخش آنلاین می‌تواند به دیده شدن فیلم‌های کمک کند که مخاطب محدودتری دارند. نخستین گام در دوران پاندمی برای احیای نمایش درسالنهای سینما در جنوب هند و در کالیوود اتفاق افتاد و فیلم «استاد» اکران شد. و خیلی خوب فروخت.
حال فیلم جدید سانجی لیلا بانسالی در بالیوود، «گانگوبای کاتیاوادی» با بازی آلیا بات توانست رکورد شکنی کند و به سومین فیلم پرفروشی تبدیل شود که در روز غیر تعطیل در هند افتتاح می‌شود. این در حالی است که در دوران کرونا بالیوود با رکود در فروش روبرو بود. آلیا بات به تور تبلیغاتی برای فیلم جدید بانسالی رفته است. منتقدان هندی ، فیلم و به ویژه بازی آلیا بات را ستودند.در فیلم جدید بانسالی همان فضا سازی مشهور آثار او که ویژگی فیلم‌های اوست، دیده می‌شود.