بایگانی‌ها

ریدلی اسکات از آينده «بیگانه» می‌گوید

ریدلی اسکات از آينده «بیگانه» می‌گوید
ریدلی اسکات از آينده «بیگانه» می‌گوید

جوان کردن دیجیتالی بازیگران پیر چند وقتی است که به ایده‌ی جذاب هالیوود تبدیل شده است. از رابرت داونی جونیور جوان شده در کاپیتان امریکا: جنگ داخلی تا حضور کوتاه کری فیشر فقید در روگ وان و صحبت‌های مارتین اسکورسیزی درباره مرد ایرلندی به نظر می‌آید هالیوود کم کم به جایی می‌رود که هیچ فرنچایز و هیچ کارگردانی از وسوسه تبدیل کردن ستاره‌های قدیمی به روز‌های اوجشان در امان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد باید ریدلی اسکات(گلادیاتور، بیگانه) را هم به این لیست اضافه کرد. در تازه‌ترین شماره امپایر ویژه بیگانه:عهد اسکات ریدلی اسکات این ایده را مطرح می‌کند که سیگورنی ویور ستاره بیگانه احتمال دارد در فیلم‌های بعدی فرنچایز ظاهر شود.

به نظر می‌رسد اسکات تعدادی از ایده‌های بزرگش را برای پروژ‌ه‌های آینده نگه داشته است. او  پیش از آن که ‌فیلم‌هارا به بیگانه اصلی مرتبط کند ساختن حداقل دو بیگانه دیگر را در برنامه دارد و در صحبت‌هایش ایده جوان شدن سیگورنی ویور در نقش ریپلی را رد نمی‌کند.

جان لوگان نویسنده آثاری مانند گلادیاتور، هوانورد و سویینی تاد نوشتن داستان را به عهده گرفته و قول داده تحولات متفاوتی را شاهد باشیم.