بایگانی‌ها

زمان ساخت فیلم «پیکی بلایندرز» مشخص شد

▪️استیون نایت، مشغول نوشتن نسخه سینمایی سریال محبوب «پیکی بلایندرز» است. نایت یکی از بهترین فیلم‌نامه‌نویسان حال حاضر به شمار می‌رود. به گزارش دنیای تصویرآنلاین او در گفت‌وگویی تایید کرد که تقریبا نوشتن فیلم‌نامه «پیکی بلایندرز» را به پایان رسانده است.

🔹نایت می‌گوید:« من مشغول ویرایش نهایی هستم.». او در ادامه گفت که فیلمبرداری خیلی زود شروع خواهد شد:« براساس برنامه‌ریزی فیلمبرداری اواسط سال 2024 است.»

🔹سریال گانگستری و محبوب «پیکی بلایندرز» پس از شش فصل به پایان رسید. هنوز مشخص نیست چه کسانی در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» ایفای نقش می‌کنند اما انتظار می‌رود که کیلین مورفی بازیگر توماس شلبی در نسخه سینمایی هم حضور داشته باشد. اگر این همکاری اتفاق بیفتد، نخستین فیلم مورفی پس از بازی در «اوپنهایمر» خواهد بود. پخش سریال «پیکی بلایندرز» از سال 2013 شروع شد و خیلی زود پایگاه طرفدران پروپاقرصی پیدا کرد. نایت می‌گوید یکی از جذابیت‌های ساخت فیلم براساس سریال این بود که می‌خواست طرفداران «پیکی بلایندرز» باهم در سالن سینما جمع شوند. داستان سریال در سال 1919 اتفاق می‌افتد و نایت به گروه گانگستری می‌پردازد که برای بقا در دوران رکود اقتصادی باهم می‌جنگند. این سریال مورد توجه منتقدان هم قرار گرفت و از سریال‌هایی است که بیشترین امتیاز را در سایت IMdb با امتیاز 8.8 دارد.