بایگانی‌ها

سام اصغری: می‌خواهم تام کروز باشم

همکاری سام اصغری با مل گیبسون
همکاری سام اصغری با مل گیبسون

سام اصغری که یکی از چهره‌های شناخته شده صفحات اینستاگرامی است و به علت رابطه اش با بریتنی اسپیرز شهرت بیشتری بدست آورده، در Hacks محصول شبکه اچ بی او مکس ایفای نقش کرد. و حالا نقشی را در فصل سوم مجموعه کمدی «دوشنبه سیاه» برای شبکه شوتایم بازی می‌کند.
.
اصغری در چهار اپیزود در فصل سوم «دوشنبه سیاه» حضور دارد و اصغری 27 ساله نقش جیانکارلو ،یک مدل و دوست تیفانی (کیسی ویلسون) را ایفا خواهد کرد. در ادامه صحبت‌های جدید سام اصغری را می خوانید:

-بازیگری کاری است که می‌خواهم انجام بدهم، تریلر، اکشن و درام.ژانرهایی است که دوست دارم در فیلم هایش حضور پیدا کنم.اما اگر کمدی بازی کنی،هر کاری را بخواهی می‌توانی انجام بدهی.

-هدف من در بازیگری بازی در فیلم‌های بلاک‌باستر(پول پاروکن) است.دلم می‌خواهد در شوهای تلویزیونی شبکه نت‌فلیکس حضور و طرفدار پیدا کنم. هدفم تبدیل شدن به یک بازیگر شش دانگ است.کلی آموزش هنرهای رزمی، کار با اسلحه و آموزش بدلکاری دیدم تا به بازیگری کامل مانند تام کروز یا جیسون استاتهم تبدیل شوم.همانطور که گفتم می‌خواهم فیلم اکشن بازی کنم. اما دلم می خواهد در فیلم درام هم مقابل دوربین بروم.این هنرم است و می‌خواهم صددرصد به انجام برسانمش.
.
– من خوشحالم که از خاورمیانه هستم ، زیرا جایی که من می.آیم کاملاً مخالف ایالات متحده است. من از ایران می آیم. از 12 سالگی به آمریکا مهاجرت کردم و کاملاً به دو زبان مختلف صحبت می.کنم. اما حالا ، واقعاً نمی‌خواهم کلیشه شوم. چند پیشنهاد بازیگری برای من رزرو شده بود که نقش‌های تروریستی بودند و من به براندون [کوهن ، مدیر برنامه اصغری] گفتم که نمی خواهم این نقش ها را بازی کنم. ما تصمیم گرفتیم که این نقش ها را قبول نکنیم تا به کلیشه تبدیل نشوم.

فکر می‌کنم اوضاع کمی تغییر کرده. “ایالات متحده برای ال” یک مثال عالی است. من در این باره پستی نوشتم ، زیرا بسیاری از مردم در مورد این برنامه قضاوت می كردند و می گفتند ، “چرا مردم خاورمیانه را مسخره می كنند؟” من در آن پست نوشتم: “این برنامه عالی است ، زیرا یک نمایش کمدی است. و بستری را برای خاورمیانه‌ایی ها فراهم می کند تا بتوانند با خودشان شوخی کنند. و چ بهتر از سریال هایی مانند “SWAT” یا “میهن” است که تعداد زیادی از خاورمیانه‌ی ها نقش تروریست را بازی می کنند ، نقشی که هرگز نخواسته ام بازی کنم.

هدف نهایی من این است که اولین خاورمیانه ای باشم که در نقش یک ابرقهرمان بازی می کند. مارول یا هر ابرقهرمان دیگری ..