بایگانی‌ها

سایه ترامپ بر سر فرانک آندروود

سایه ترامپ بر سر فرانک آندروود
سایه ترامپ بر سر فرانک آندروود

«آمریکایی‌ها نمی‌فهمن چی براشون بهتره. اما من می‌فهمم». شروع سهمگین تریلر فصل جدید. مونولوگی که فقط از قلم استیو بنون برمی‌آید.

به‌نظر می‌رسد که پس از انتخاب ترامپ، «خانه پوشالی» کاملا تغییر لحن داده است. فرانک آندروود گویا از همیشه بی‌رحم‌تر شده است و این بار نوک پیکان حمله متوجه مردم آمریکا شده است. آن‌چه بیش از همه این را نشان می‌دهد، میل او به ادامه ریاست جمهوری است تا بتواند بسیار بیشتر از محدودیت دودوره‌ای، رهبری مردم را برعهده بگیرد. چیزی که مشخصا به ترامپ اشاره دارد: به نفرت او از نظام انتخاباتی آمریکا و این باور که او تنها کسی است که می‌تواند کشور را نجات دهد.

ملیسا جیمز گیبسون، تهیه اجرایی سریال اخیرا در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی درباره شباهت‌ها و تفاوت‌های این دو مرد صحبت کرده است. او می‌گوید: «مطمئنا طنین فریاد وحشت‌آور است، اما ترامپ یک آدم بیرونی است که سعی می‌کند سیستم را کن فیکون کند، در صورتی که فرانسیس برعکس است. میدان جنگ فصل پنج، روح آمریکایی است، که ممکن است با جهان واقعی هم موازات داشته باشد.»

فصل پنجم سریال «خانه پوشالی» تابستان امسال در وبسایت نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. تریلر منتشر شده از این سریال را در دنیای تصویر آنلاین تماشا کنید.