بایگانی‌ها

ستاره تین‌ایجر در کنار ترنسفورمر محبوب

ستاره تین‌ایجر در کنار ترنسفورمر محبوب
ستاره تین‌ایجر در کنار ترنسفورمر محبوب

سال 2017 برای مایکل بی و فرنچایز محبوبش سال خوبی نبود. «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» در گیشه تنها 605 میلیون دلار فروخت با 217 میلیون دلار بودجه ساخت، نسبت به فروش 1.1 میلیارد دلاری فیلم قبلی یعنی «تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض» یک شکست تمام عیار محسوب می‌شود.

در راستای ادامه‌ی این فرنچایز در سینما، کمپانی پارامونت در حال ساخت یک اسپین‌-آف برای شخصیت محبوب بامبل‌بی است که بارها او را در قالب یک کاماروی زرد دیده‌ایم و اینجا به شکل یک فولکس قورباغه‌ای درآمده. اما این فیلم که در سال 2018 اکران خواهد شد ادامه‌دهنده داستان اصلی نبوده و داستان را در دهه 80 روایت خواهد کرد، استودیو کارگردانی را هم بجای مایکل بی به تراویس نایت سپرده است. شخصیت اصلی داستان را هیلی استاینفلد جوان بازی خواهد کرد که با «آستانه هفده‌سالگی» به محبوبیت و شهرت چشمگیری رسیده است.

استاینفیلد در مصاحبه اخیرش درمورد فیلم گفته: «داستان در دهه 80 روایت می‌شود و خیلی متکی به کاراکتر و قصه است که این نکته آن را از فیلم‌های قبلی متفاوت می‌کند، اما عناصر دوست‌داشتنی تبدیل‌شوندگان هنوز در آن حضور دارد. شخصیت من در فیلم مکانیکی به نام چارلی واتسون است، یک دختر دبیرستانی. او خیلی خاص و قدرتمند است و چیزی که من در مورد شخصیتش بیش از همه دوست دارم این است که همه دانش و توانایی او را دست کم می‌گیرند اما او مهار شدنی نیست و روابط خیلی خوبی هم با یک تبدیل‌شونده برقرار می‌کند.»

خلاصه داستان فیلم هم به این شرح است: «در سال 1987، بامبل‌بی از یک قبرستان ماشین در حومه کالیفرنیا سر درآورده است. چارلی که تازه 18 ساله شده و دنبال جایگاهش در دنیای بی‌در و پیکر می‌گردد بامبل‌بی را پیدا می‌کند و بعد از تعمیر کردنش متوجه می‌شود که این یک فولکس قورباغه‌ای معمولی نیست.»