بایگانی‌ها

ستاره سینمای هند، تهیه کننده فیلمی با موضوع اسیدپاشی

دیپیکا پادوکن زندگی پدرش را تولید می‌کند
دیپیکا پادوکن زندگی پدرش را تولید می‌کند

دنیای تصویرآنلاین- دیپیکا پادوکنه، ستاره سینمای هند که  یکسال است هیچ پروژه‌ایی را در مقام بازیگر نپذیرفته ،سرانجام فیلم جدید خود را انتخاب کرد.

دیپیکا پادوکنه که پس از جنجال‌های «پادماوات» ساخته سانجی لیلا بهانسالی هیچ پروژه جدیدی را نپذیرفته بود، قرار است تهیه‌کننده و بازیگر اصلی فیلم جدید مگانا گلزار با موضوع اسیدپاشی باشد.امسال مگانا گلزار(دختر گلزار فیلمساز و شاعر معروف) با فیلم جاسوسی «رازی» و نقش‌آفرینی عالیا بهات در کسوت جاسوس هند برای پاکستان یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین فیلم‌های سال 2018 را بر پرده سینماها ارائه داد. حال او به سراغ زندگی یکی از قربانیان اسیدپاشی در هند خانم لاکشمی آگراوال رفته. این دختر پس از آنکه جواب رد به خواستگارش داد .با اسیدپاشی از سوی خواستگار سابق روبه‌رو شد. لاکشمی یکی از قربانیان اسیدپاشی سال 2005 هند است. او اما پس از این حادثه توانست اجرای چند برنامه تلویزیونی را برعهده بگیرد. در هفته مد لندن به عنوان یکی از مدل‌ها حاضر شود. لاکشمی مدتی است که شغلی ندارد و احتمالا بی خانمانی در انتظار اوست.

دیپیکا پادوکنه درباره پذیرفتن این پروژه که هنوز عنوانی ندارد می‌گوید:«وقتی مگانا داستان را برایم تعریف کرد،تحت تاثیر قرار گرفتم.نه فقط بخاطر خشونتی که بر این زن روا داشته شده بلکه برای جسارت ، امید،قوی بودنش وموفقیتی که پس از حادثه بدست آورد.ماجرا تاثیر عمیقی برمن گذاشت.بنابراین تصمیم گرفتم تهیه کننده فیلم هم باشم.»

دیپیکا پادوکنه برای نخستین بار در فیلمی سرمایه‌گذاری می‌کند.پیشتر قرار بود او در فیلم جدید ویشال باردواج(برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره رم برای حیدر) در کنار عرفان خان نقش‌آفرینی کند که به دلیل آنکه عرفان خان به سرطان مبتلا شد و در حال حاضر مراحل درمان را سپری می‌کند، پروژه فعلا تعطیل شده است.دیپیکا پادوکنه در آخرین قسمت از «سه ایکس» کنار وین دیزل  نیز نقش آفرینی کرده بود