بایگانی‌ها

سینما بسیار قدرتمند است

سینما بسیار قدرتمند است
سینما بسیار قدرتمند است

دیپیکا پادوکن، بازیگر و تهیه‌کننده سینمای هند که عضو داوران جشنواره کن است می‌گوید که برای نقد فیلم به جشنواره کن نیامده است ، بلکه برای لذت از روند خلاقانه سینما آمده است.

از دیپیکا پرسیدند که آیا مسئولیت داوری را بر دوش خود احساس می کند؟ دیپیکا در پاسخ گفت که به جای اینکه به آن به عنوان یک بار نگاه کند، آمده تا از روند خلاقانه سینما لذت ببرد.

در کنفرانس مطبوعاتی داوران، از دیپیکا پرسیده شد که آیا وظیفه قضاوت یک فیلم را بر دوش خود احساس می کند؟ دیپیکا در پاسخ به این سوال گفت: “فکر می‌کنم همه ما از این واقعیت آگاه هستیم که یک مسئولیت بزرگ است. اما فکر می‌کنم دیروز همه(داوران) به یکدیگر قول داده‌ایم که قرار نیست خودمان را زیر بار آن مسوولیت تحت فشار بگذاریم. من فکر می کنم نیت این است که به خودمان آن مخاطب یا آن کودک خردسالی را که با تماشای سینما بزرگ شده و الهام گرفته است، یادآوری کنیم.»

دیپیکا ادامه داد: «فکر می‌کنم سینما ابزار قدرتمندی است، رسانه‌ای قدرتمند، که توانایی تأثیرگذاری بر زندگی مردم و تحت تاثیر قرار دادن مردم را دارد، بنابراین، فکر می‌کنم. ، تا دو هفته آینده فراموش کنیم که واقعاً این بار و این مسئولیت را داریم و در واقع فقط از فرآیند خلاقانه لذت می بریم، این کاری است که انجام خواهیم داد. من فکر می کنم همه ما افراد خلاقی هستیم. فکر نمی کنم هیچ یک از ما ظرفیت قضاوت یا نقد کردن، یا انتقاد کردن را داشته باشد، فکر کنید فقط برای لذت بردن است.»