بایگانی‌ها

شانس بالای کیلین مورفی برای نقش جیمزباند

شانس بالای کیلین مورفی برای نقش جیمزباند
شانس بالای کیلین مورفی برای نقش جیمزباند

از زمان اعلام تمام شدن مجموعه «پیکی بلایندرز» با شش فصل ، احتمال تبدیل شدن بازیگر نقش توماس شلبی، کیلین مورفی به مامور جیمزباند بشدت افزایش یافته است.
.
به گزارش سایت موی وب طرفداران درام گنگستر انگلیسی «پیکی بلایندرز» غمگین شدند وقتی که به طور رسمی اعلام شد فصل ششم آخرین فصل از این سریال است. اما آنچه برای «پیکی بلایندرز» ضرر داشت ممکن است در نهایت به سود چندگانه «جیمزباند» تمام شود. به نقل ازCoral شانس کیلین مورفی برای ایفای نقش جیمزباند افزایش یافته است.
مدتهای مدیدی است که تام هاردی یکی از گزینه های محبوب علاقمندان سری فیلم های جیمزباند بوده است و حالا کیلین مورفی به این فهرست اضافه شده است.
نکته جالب اینجاست که برای تماشاگر آثار هالیوودی تصور مورفی در نقش جیمزباند کمی دشوار است او با نقش منفی جاناتان کرین در سه گانه «بتمن» ساخته نولان برای تماشاگران چهره‌ای شناخته شده بود تا اینکه با «پیکی بلایندرز» دوباره نامش بیش از گذشته بر سر زبان ها افتاد.
با تمام شدن مجموعه «پیکی بلایندرز» کیلین مورفی آزاد است تا نقش جیمزباند را ایفا کند. اما کماکان تام هاردی یک مدعی جدی از سوی علاقمندان فیلمهای جیمزباند است. جالب آنکه تام هاردی در «پیکی بلایندرز» نقش گنگستری به نام آلفی را ایفا کرده است.