بایگانی‌ها

شان کانری بهترین جیمزباند تاریخ شد

شان کانری بهترین جیمزباند تاریخ شد
شان کانری بهترین جیمزباند تاریخ شد

آیا شان کانری بهترین مامور 007 است؟ برای چندین دهه، این سوال محل بحث طرفداران جیمز باند بوده است، و در حالی که هر بازیگری طرفداران خود را دارد، همیشه روشن بوده که کانری یکی از محبوب ترین ها بوده است. در حال حاضر برخی اطلاعات وجود دارد که این آمار را تایید می‌کند، زیرا یک مطالعه جدید آمار را از «کت و شلوارها و ساعت‌ها گرفته تا فیلم‌ها و تحسین‌کنندگان زن جیمزباند» جمع آوری کرده و در نهایت کانری را به‌عنوان بهرترین جیمزباند معرفی می‌کند.

این مطالعه در وب سایت Luxe Watches منتشر شده است و از ارزش ساعتی که جیمزباند بدست می کرده تا خیلی موارد دیگر را در نظر می گیرد. شرکت میسون و پسران، خیاط اصلی لباس‌های جیمز باند، همچنین به خیاط‌های بریتانیایی چرچ و کلمنتز کمک کردند تا عملکرد کت و شلوارهای مختلفی را که هر شخصیت جیمز باند می‌پوشد تجزیه و تحلیل کنند و ببینند که آیا این لباس‌ها برای باند برای انجام وظیفه‌اش به عنوان یک ابرجاسوس مناسب هستند یا خیر. رتبه بندی فیلم ها در IMDb به همراه رتبه هایی که معمولاً بینندگان زن به آنها داده اند، هم در این تحقیقات استفاده شده است.

شان کانری در صدر این فهرست در رتبه اول قرار گرفته است. او رتبه اول را به عنوان محبوب ترین جیمز باند حتی بر اساس عبارات جستجوی آنلاین دارد که به طور متوسط به حدود 135000 جستجو در ماه می رسد. شخصیت باند ِ شان کانری براساس این داده ها برای “سبک تخصصی” خود امتیاز کاملی را دریافت کرد،
دانیل کریگ رتبه دوم را در این فهرست بدست آورده است.کازینو رویال با بازی دانیل کریگ بالاترین فیلم جیمزباندی است که بیشترین امتیاز را دارد.حتی از گلدفینگر با بازی شان کانری امتیاز بالاتری دارد.
در رده های بعدی به ترتیب راجر مور، تیموتی دالتون،جرج لازنبی،پیرس برازنان قرار می‌گیرند