بایگانی‌ها

شاهرخ خان در فهرست 100 چهره تاثیرگذار تایم

شاهرخ خان در فهرست 100 چهره تاثیرگذار تایم
شاهرخ خان در فهرست 100 چهره تاثیرگذار تایم

نام شاهرخ خان در فهرست 100 چهره تاثیرگذار تایم در سال 2023 آمده است. دیپیکا پادوکن، همبازی او در فیلم‎هایی مانند «پاتان» یادداشتی درباره شاهرخ خان نوشته است.

در این فهرست نام بازیگرانی مانند پدرو پاسکال(بازیگر سریال آخرین بازمانده ما) و جنیفر کولیج نیز به عنوان 100 چهره تاثیرگذار 2023  به چشم می‌خورد. دیپیکا پادوکن در یادداشت خود شاهرخ خان را یک پدیده توصیف می‌کند.

دیپیکا پادوکن که نخستین تجربه سینمایی خود را مقابل شاهرخ خان در «ام شانتی ام» تجربه کرده و در این سال‌ها با او در  فیلم‌هایی مانند «سال نو مبارک»، «قطار سریع السیر چنای» همکاری داشته می‌نویسد:«اولین باری که شاهرخ خان را دیدم هرگز فراموش نمی کنم. من تازه با یک چمدان و یک رویا از بنگلور به بمبئی رسیده بودم. اتفاق بعدی که می‌دانستم در خانه اش نشسته بودم! برای بازی در فیلمی مقابل او در نظر گرفته شده بودم. 16 سال از آن زمان می گذرد. چیزی که رابطه ما را خاص می کند عشق، اعتماد و احترامی است که نسبت به یکدیگر قائل هستیم. شاهرخ خان برای همیشه به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران تمام دوران شناخته خواهد شد. اما چیزی که واقعاً او را متمایز می کند، ذهن، جوانمردی، سخاوت اوست. این فهرست ادامه دارد…”

«برای کسی که او را از نزدیک می‌شناسد و عمیقاً به شاهرخ خان اهمیت می‌دهد، 150 کلمه یادداشت هرگز عدالت را در مورد پدیده شاهرخ خان برقرار نمی‌کند.»