بایگانی‌ها

شش نقش‌آفرینی جذاب در آثار مارتین اسکورسیزی

شش نقش‌آفرینی جذاب در آثار مارتین اسکورسیزی
شش نقش‌آفرینی جذاب در آثار مارتین اسکورسیزی

مارتین اسکورسیزی یکی از چهره‌های تاثیرگذار سینمای مدرن بهترین داستان‌ها را مقابل دوربین آورده است نظیر«دارودسته نیویورکی»،«گرگ وال استریت»؛«راننده تاکسی» و…اسکورسیزی که دوستدار زیر و بم سینما است ، می‌تواند در یادآوری اهمیت این رسانه احساساتی باشد ، چنانچه هوگو را در سال 2011 به عنوان قصیده ای برای نمایش قدرت سینما آفرید.

اسکورسیزی حتی یکبار گفت: “فیلم ها قلب ما را لمس می کنند و بینش ما را آگاه می‌سازند و نگاه ما به چیزها را تغییر می‌دهند. فیلم ‌ها ما را به جاهای دیگر می‌برند ، درها و ذهن ها را باز می کنند. فیلم‌ها خاطرات زندگی ما هستند ، ما باید آنها را زنده نگه داریم. “

اسکورسیزی داستان‌ها را با روایت‌های غنی و شخصیت‌های زیاد ، همچنین پیچیده ترین نقش هایی به تصویر در آورده که تاکنون روی پرده سینما دیده اید. اسکورسیزی که معمولا با رابرت دنیروی بزرگ در فیلم هایی مانند راننده تاکسی ، گاو خشمگین ، تنگه وحشت، رفقای خوب همکاری می‌کند ، برخی از تاریک ترین و تلخ ترین شخصیت‌های سینمایی را جان بخشیده است.
در ادامه شش نقش‌آفرینی بی‌نظیر در فیلم‌های اسکورسیزی را برمی‌شمریم. مسلما این سیاهه می تواند ادامه دار باشد!

رابرت دنیرو در «راننده تاکسی» ، رزانا آرکت در «پس از ساعت‌ها»، ویلم دافو «آخرین وسوسه مسیح»،شارون استون «کازینو»،جو پشی«رفقای خوب»، لئوناردو دی کاپریو«گرگ وال استریت».