بایگانی‌ها

شغل یا سبک زندگی/ مگ رایان فیلم جدیدی مقابل دوربین برد

BERLIN - NOVEMBER 26: Actress Meg Ryan attends a photocall for "The Women" at the Hotel de Rome on November 26, 2008 in Berlin, Germany. (Photo by Sean Gallup/Getty Images) *** Local Caption *** Meg Ryan

‍ ▪️مگ رایان مدتی از بازیگری از هالیوود دوری گزید. او در گفتگویی با مجله پیپیل از انگیزه‌ی خود برای دوری از دنیای بازیگری و هالیوود صحبت کرد. مگ رایان شصت و یک ساله چنین توضیح داد:« من یک مرخصی بزرگ گرفتم چون حس می‌کردم بخش‌های دیگری از تجربیات انسانی خودم را می‌خواهم توسعه بدهم.»

🔹رایان دو فرزند دارد، جک سی و یک ساله از دنیس کواید و دیزی نوزده ساله که سال 2006 به فرزند خواندگی پذیرفت. رایان در ادامه صحبت‌هایش افزود:« خوب است که به بازیگری به عنوان یک شغل نگاه کنید نه یک سبک زندگی. و این نگاه مسیر من را تعیین کرد.» مگ رایان بخاطر بازی در کمدی رمانتیک‌هایی مانند «بی‌خوابی در سیاتل»، «نامه داری»، «ملاقات هری با سالی» شهرت دارد.

🔹او پس از هشت سال دوری با فیلم «بعدا چه اتفاقی می‌افتد» به سینما بازگشته داستان درباره دو عاشق سابق است که نقش‌های آنها را مگ رایان و دیوید دوکاونی ایفا می‌کنند. آنها مجبورند یک شب در فرودگاه به دلیل شرایط جوی بمانند. مگ رایان آخرین بار سال 2015 ایتاکا را ساخت و حالا «بعدا چه اتفاقی می‌افتد» را مقابل دوربین برده است. رایان توضیح داد که در دوران قرنطینه ایده فیلم جدیدش به ذهنش رسیده. ماهیت ارتباط دو آدم که مجبورند با یکدیگر در یکجایی بمانند. او این ایده را دوست داشت حتی اگر به نظرش در ابتدا چالش برانگیز می‌آمد چراکه از نگاه مگ رایان شاید دلیلی برای التیام چنین روابطی باشد.