بایگانی‌ها

شوخی‌های سینمایی با سال 2016 و تمام خبرهای بدش

شوخی‌های سینمایی با سال 2016 و تمام خبرهای بدش
شوخی‌های سینمایی با سال 2016 و تمام خبرهای بدش

سال 2016 برای خیلی از مردم دنیا سال کابوس‌وار و پر از خبرهای بد بود.  مرگ ستارگان محبوب مانند محمدعلی، دیوید بویی، جرج مایکل و…، خبرهای بد در مورد محیط زیست و نابودی طبیعت، موبایل‌هایی که منفجر می‌شدند، بیکاری، جنگ و عملیات‌های تروریستی و حتی خروج بریتانیا از اروپا و پیروزی دانلد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور! همین باعث شده تا خیلی‌ها به 2016 که دیگر چیزی از آن باقی نمانده لقب یک سال نحس را بدهند.

سال 2016 به طرز حیرت‌انگیزی پر بود از خبرهای بد و تکان‌دهنده. جی. آر. آر مارتین نویسنده مجموعه رمان‌های «بازی تاج و تخت» که به دلیل بی‌رحمی‌اش در قبال شخصیت‌های داستان و رقم زدن اتفاقات بد شهرت دارد، در یک اقدام بامزه مسئولیت تمام این وقایع را قبول کرد! مارتین در توییتر خود این پیغام را منتشر کرده: «شرمند ولی سال 2016 را من کارگردانی کرده بودم!»

فراتر از شوخی مارتین، یک کانال ویدیوهای خلاقانه در یوتیوب سعی کرده تا با همین ایده و تصور شوخی  و سال 2016 را در قالب یک فیلم ترسناک بازسازی کند! در ویدیوی جدید «فرند داگ استودیوز» سال 2016 در قالب یک فیلم ترسناک تجسم شده که همه ما در آن گیر افتاده ایم، یک فیلم ترسناک با همه کلیشه‌هایش که شرور اصلی آن سال 2016 است!

این تریلر ساختگی و خلاقانه از فیلم ترسناک سال 2016 را در دنیای تصویر آنلاین تماشا کنید.