بایگانی‌ها

شوک روز دنیای گیک‌ها

شوک روز دنیای گیک‌ها
شوک روز دنیای گیک‌ها

لوکاس فیلم اعلام کرد «کری فیشر» بازیگر درگذشته مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» در قسمت جدید این فیلم در سال آینده حضو خواهد داشت.

کمپانی لوکاس فیلم اعلام کرد که مارک همیل با ایفای نقش لوک اسکای‌واکر در اپیزود 9 از «جنگ ستارگان» باز می‌گردد که احتمالا به صورت شبح جدای مرسوم در این سری خواهد بود.

همچنین جی. جی. آبرامز کارگردان این فیلم در مورد بازیگر از دست رفته‌ی نقش پرنسس لیا گفت: «ما نبود کری فیشر را با CG و جلوه‌های ویژه پر نمی‌کنیم، با رضایت دخترش راهی پیدا کردیم که با استفاده از فوتیج‌های قدیمی که از اپیزود هفتم داریم حضور او را در مجموعه حفظ کنیم و به روحش ادای احترام داشته باشیم.»

«کری فیشر» بازیگر آمریکایی که بیشتر برای بازی در نقش «پرنسس لیا» در سه‌گانه اصلی «جنگ ستارگان» شناخته می‌شد، اواخر سال ۲۰۱۶ درگذشت. وی اولین بار در سال ۱۹۷۵ در فیلم کمدی «شامپو» در کنار بازیگرانی چون «وارن بیتی»، «جولی کریستی» و «گلدی هاون» مقابل دوربین رفت و دو سال بعد توسط «جورج لوکاس» برای بازی در فیلم‌های «جنگ ستارگان» در نقش «پرنسس لیا» و در کنار «هریسون فورد» انتخاب شد و در سه گانه اصلی این مجموعه فیلم محبوب مقابل دوربین رفت. وی در سال ۲۰۱۵ باز هم نقش «پرنسس لیا» را در «جنگ ستارگان: نیروها برمی‌خیزد» بر عهده گرفته بود.