بایگانی‌ها

صداپیشگی مادر و دختر برای «موفاسا:شیرشاه»

▪️بلو ایوی کارتر، دختر بیانسه  همراه با مادرش در  «موفاسا:شیرشاه» صداپیشه شد. تیزر تبلیغاتی انیمیشن «موفاسا:شیرشاه» روز دوشنبه پخش شد و  بیانسه  و دونالد گراور به جای نقش‌های نالا و سیمبا صحبت کرده‌اند و بلو  ایوی صداپیشه دختر آن‌ها کیارا شده است.

🔹«موفاسا:شیرشاه» به کارگردانی بری جنکینز، داستانش را به شیوه فلش‌بک روایت می‌کند و کاراکتر رافیکی به کیارا می‌گوید که پدربزرگش موفاسا چطور  به یکی از مشهورترین پادشاهان قلمرو تبدیل شد.

🔹بری جنکینز(کارگردان مهتاب و موفاسا:شیرشاه) در مصاحبه‌ی توضیح داد که چطور ایده همکاری با بیانسه به ذهنش رسید. او پس از شنیدن صدای بلو ایوی در کتاب صوتی «Hair Love» نوشته متیو .ای چری در ذهنش ایده همکاری با بلو ایوی  جرقه زد. “با خودم گفتم که «ارزش پرسیدن دارد؟ بلو ایوی می‌خواهد صداپیشه باشد؟ بیانسه می‌پذیرد مقابل دخترش همکاری کند؟ ارتباط خیلی نزدیک نیست؟ اما وقتی از آنها پرسیدم. هر دو با اشتیاق پاسخ دادند. فکر می‌کنم هر دو جوری همکاری کردند که واقعا میخواستند  جای شخصیت‌ها صحبت کنند و صددرصد توان خود را گذاشتند. مجبور نبودند رابطه روی پرده را تظاهر کنند چراکه واقعا مادر و دختر بودند.”

🔹مدس میکلسون در نقش کایروس)و تندی نیوتن به جای مادر تاکا صحبت کرده  اند.
ست روگن، جان کانی و بیلی ایکنر جای تیمون، پومبا و رافیکی حرف زدند و نقش‌هایی را گفتند که در لایو-اکشن «شیرشاه» ( 2019 )صحبت کرده بودند.آرون پییر به جای موفاسا و کوین هریسون جونیور به جای تاکا صحبت کرده است.