بایگانی‌ها

علت کناره گیری لوکرسیا مارتل از کارگردانی «بیوه سیاه»

علت کناره گیری لوکرسیا مارتل از کارگردانی «بیوه سیاه»
علت کناره گیری لوکرسیا مارتل از کارگردانی «بیوه سیاه»

دنیای تصویرآنلاین-لوکرسیا مارتل، فیلمساز مشهور موج نوی آرژانتین جزو چند فیلمساز زنی بود که از سوی کمپانی مارول برای ساختن «بیوه سیاه» مورد توجه قرار داشت. مارتل در مصاحبه‌ای می‌گوید که علاقه او به این فیلم  از اولین جلسه  دیدار او ومدیران کمپانی فراتر نرفت.

«ایمیلی از سوی مدیران کمپانی دریافت کردم و به گردهمایی کمپانی دعوت شدم. برگه‌ای امضا کردم که درباره جزئیات این گردهمایی حرفی نزنم.مارول و دیگر کمپانی‌های تهیه کننده تلاش می‌کردند فیلمسازان زن بیشتری را به کار دعوت کنند.در این نشست به من گفتند که ما فیلمساز زن می‌خواهیم چون نیاز به کارگردانی داریم که روی شخصیت پردازی بیوه سیاه(اسکارت جوهانسن) توجه بیشتری داشته باشد. به من گفتند نگران سکانس های اکشن نباش خودمان جمع و جورش می‌کنیم. باخودم گفتم خب من دوست دارم اسکارلت جوهانسن را ملاقات کنم. دوست دارم خودم سکانس های اکشن را بسازم.»

آن‌چنان که مشخص است مدیران کمپانی مارول از رویکرد لوکرسیا به سکانس های اکشن پروژه راضی نبودند و مارتل نیز عطای این کار را به لقایش بخشید. ماه ژوئیه رسما مدیران کمپانی مارول اعلام کردند که کیت شورتلند را برای  کارگردانی این پروژه انتخاب کردند.شورتلند اولین فیلمساز زن  فیلمهای مارول خواهد بود. آنا بُدن به عنوان  کارگردان مشترک «کاپیتان مارول » را کارگردانی کرده است. لوکرسیا مارتل «زاما» را امسال روی پرده سینماهای جهان داشت.