بایگانی‌ها

غافلگیر شدن میشل ویلیامز از پیشنهاد اسکورسیزی

غافلگیر شدن میشل ویلیامز از پیشنهاد اسکورسیزی
غافلگیر شدن میشل ویلیامز از پیشنهاد اسکورسیزی

میشل ویلیامز باورش نمی‌شد که استیون اسپیلرگ او را برای بازی در فیلم جدیدش «The Fabelmans» می‌خواهد.

ستاره «کوهستان بروکبک» همراه ست روگن، پل دینو و جولیا باترز در درام جدید اسپیلبرگ که متاثر از دوران کودکی او در آریزونا است، مقابل دوربین رفته است.

ویلیامز در گفتگویی با مجله ورایتی تعریف کرد وقتی اسپیلبرگ سراغ او آمد تا شخصیتی داستانی الهام گرفته از مادر کارگردان را بازی کند، بسیار شوک شد.
.
«ما دوران کوید-19 خانه نشسته بودیم و روزهای تکراری را می‌گذراندیم که صدای زنگ پیامک گوشی‌ام بلند شد. پیامی از اسپیلبرگ داشتم که می‌خواست با من صحبت کند. نمی‌توانستم حدس بزنم که او می‌خواهد با من همکاری کند. فکر کردم اسپیلبرگ سوالی دارد یا چیزی می‌خواهد. سپس از طریق اپلیکیشن زوم تماس گرفت و بهم گفت که می‌خواهد نقش مادرش را در فیلم بازی کنم.»

میشل ویلیامز با تماشای فیلم‌های «پارک ژوراسیک» بزرگ شد و عقیده دارد که همکاری با اسپیلبرگ به او کمک کرد تا با پا به سن گذاشتن انگیزه بگیرد.
.
«من از 12 سالگی بازیگری می کنم. در این حرفه تجربیات متفاوتی داشته ام. اما فکر می کنم بازی در پروژه جدید اسپیلبرگ غایت کار بود.»
.
این بازیگر 41 ساله در توصیف فیلم جدید اسپیلبرگ که ماه نوامبر اکران می‌شود، گفت:« بامزه است، غمگین است، همه چیز دارد.درباره بزرگی زندگی است. سعی می کنیم همه اینها را در فیلم انعکاس بدهیم.»