بایگانی‌ها

فرار از پاسخ/وقتی کریستفر نولان از پاسخ به سوال طفره می‌رود

▪️کریستفر نولان در گفتگویی جدید خود با ورایتی با مهارت و زیرکی از پاسخ به یک سوال طفره رفت. کارگردان «اوپنهایمر» به این پرسش پاسخ نداد که آیا فیلم جدید مت ریوز به نام «بتمن» را دیده است یا این فیلم با موضوع ابرقهرمان مشهور را تماشا نکرده ؟

🔹به گزارش دنیای تصویرآنلاین با منبع ورایتی، کریستفر نولان پاسخ صریحی به این سوال نداد و گفت:« اگر بخواهم درباره فیلم‌های کمیک بوکی شروع به صحبت کنم،تنها نکته‌ی خواهد بود که همه در این مقاله به آن توجه نشان خواهند داد»

کریستفر نولان کارگردان سه‌گانه شوالیه تاریکی است که از نگاه بسیاری از منتقدان یکی از بهترین سه‌گانه‌های تاریخ سینما است. در این سه‌گانه کریستین بیل در نقش بروس وین/بتمن ظاهر شد. کریستفر نولان کارگردان «اوپنهایمر» است که امسال اکران شد و توانست حدود یک میلیارد دلار بفروشد. او درباره فروش فیلم‌ها چنین توضیح داد:« از آمار جدول فروش مشخص است که تماشاگران دنبال فیلم‌هایی هستند که تاکنون در سینما ندیده‌اند. ما در دورانی به سر می‌بریم که برای مدیران استودیوها اطمینان‌بخش بود که احساس کنند فرنچایزهای آنها تا ابد می‌توانند تولید بشوند و موفقیت قابل پیش‌بینی داشته باشند. اما شما نمی‌توانید آرزوی سینمادوستان را برای تازگی سوژه‌ها نادیده بگیرید.»