بایگانی‌ها

فرانسیس فورد کاپولا کم آورد!

فرانسیس فورد کاپولا کم آورد!
فرانسیس فورد کاپولا کم آورد!

▪️فرانسیس فورد کاپولا گزارش هالیوود ریپورتر را تکذیب کرد.

 

هالیوود ریپورتر  خبری منتشر کرد که فرانسیس فورد کاپولا سرصحنه فیلم جدید خود «مگالوپولیس» با مشکلاتی روبرو شده  است. تولید به هرج و مرج کشیده ، کاپولا بودجه کم آورده و فن آوری جلوه‌های بصری که برای «مگالوپولیس» می‌خواسته امکان‌پذیر نیست و باید به شیوه کم هزینه پرده سبز و سنتی تر روی آورد.یکی از اعضای گروه تولید که سرصحنه حضور داشته گفته بود که «حضور سرصحنه کاملا دیوانه کننده بود.»

اما فرانسیس فورد کاپولا این گزارش را تکذیب کرده است و در مصاحبه‌ای با ددلاین پذیرفت که اختلافات و مشکلاتی با اعضای گروه تولید داشته (هالیوود ریپورتر از اخراج تیم جلوه‌های بصری در ماه دسامبر خبر داده ) اما فیلمبرداری بی دردسر ادامه دارد.

کاپولا ادعا می‌کند که برطبق برنامه‌ریزی جلو می‌رود و هیچ وقت راضی‌تر از دوران فیلمبرداری‌ها به اندازه دوران فیلمبرداری «مگالوپولیس» نبوده است! در این فیلم آدام درایور،ناتالی امانوئل،فارست ویتاکر و داستین هافمن نیز نقش آفرینی می‌کنند.  

 

آدام درایور در تکمیل صحبت‌های کاپولا گفته است:«مایلم به طور خلاصه به مقاله هالیوود ریپورتر که دوشنبه 9 ژانویه منتشر شد پاسخ دهم. اینجا همه چیز خوب است! مطمئن نیستید در مورد چه  صحنه ی فیلمبرداری صحبت می کنید! من آن یکی را نمی شناسم! من قبلا سر صحنه‌های فیلمبرداری حضور داشته‌ام که هرج‌ومرج بود اما  مگالوپولیس  از  هرج و مرج دور است.»