بایگانی‌ها

فرزندان دنیای جدید

فرزندان دنیای جدید
فرزندان دنیای جدید

کالین فارل و جودی ترنر-اسمیت نقش زوجی را بازی می کنند که وقتی خواهر و برادر اندرویدی که برای دختر خوانده چینی خود خریداری کردند ، در درام علمی-تخیلی و مراقبه‌ای «پس از یانگ» به نویسندگی و کارگردان کوگونادا خراب می شود ، نظم خانوادگی آنها آسیب می‌بیند.

در اولین فیلم سحرانگیز كوگونادا در سال 2017 ،«کلمبوس» معماری متمایز مدرنیست آن شهر در ایندیانا ، خطوط شفاف ، نما و فضاهای پوششی را ارائه می داد كه نویسنده-كارگردان پیچیدگی های بی قاعده احساس انسان را در برابر آنها می سنجید. فیلم ارزشمند و جدید او از لحاظ قاب بندی ،از ظرافت قاعده مند کمتری برخوردار است و جهانی نزدیک به آینده را ترسیم می کند که در آن هماهنگی با دقت به نظم در می آیند. به جای ساختمان ها ، موتیف بصری در اینجا صورت فلکی دیجیتال چشمک زن از حافظه یک ربات است که دنیای نامعلوم درونی رازها را آشکار می کند.

«پس از یانگ»اقتباس از داستان «خداحافظی با یانگ»، چاپ شده در مجموعه «بچه های دنیای جدید»نوشته الکساندر واینستین در سال 2016 است، فیلم بازتاب هستی گرایانه صمیمی در مورد هویت و پیوند است. قدرت عاطفی فیلم زیرپوستی بر شما سنگینی می کند به همان روشی که شخصیت اصلی به تدریج با فاصله هایی روبرو می شود که بین او و افرادی که دوست دارد بوجود آمده است.