بایگانی‌ها

فصل پنجم «کارآگاه حقیقی» در مسیر تولید

▪️سریال «کارآگاه حقیقی» برای فصل پنجم تمدید شد و تولیدش در شبکه «اچ‌بی‌او» ادامه پیدا می‌کند.ایسا لوپز(Issa López) پدیدآورنده «کارآگاه حقیقی: سرزمین شب»(“True Detective: Night Country) فصل پنجم را تحت قراردادی که با شبکه دارد، تهیه می‌کند.

🔹تمدید قرارداد برای فصل پنجم سریال کمی غافلگیرکننده به نظر می‌آمد، هرچند که فصل چهارم با بازی جودی فاستر و کالی ریس در نقش‌های اصلی با موفقیت همراه بود. براساس اطلاعاتی که مدیران شبکه منتشر کردند، فصل چهارم سریال پربازدیدترین فصل سریال با 12.7 میلیون بیننده بوده است. اپیزود پایانی فصل چهارم که روز هجدهم فوریه پخش شد بیشترین بیننده را داشت و توانست 3.2 میلیون بیننده را در شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او و سامانه اچ‌بی‌او مکس جذب کند. و 57 درصد بیننده بیشتری را نسبت به ماه ژانویه برای این سریال نشان می‌داد.

🔹در فصل چهارم کارآگاه لیز دنور(جودی فاستر) و ناوارو (ریس) روی پرونده ناپدیدشدن هشت مرد تحقیقات انجام می‌دهند که در یک ایستگاه تحقیقاتی در آلاسکا ناپدید شدند. علاوه بر فاستر و ریس در این فصل چهره‌هایی مانند فین بنت، فیونا شاو، کریستفر اکلستون، ایزابل استار لبلانک و جان هاوکس ایفای نقش می‌کردند. ایسا لوپز نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی و جودی فاستر هم تهیه‌کننده این فصل بود. بری جنکینز نیز یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال در فصل چهارم بود.