بایگانی‌ها

فیلم‌های محبوب تام هنکس به روایت خودش

فیلم‌های محبوب تام هنکس به روایت خودش
فیلم‌های محبوب تام هنکس به روایت خودش

تام هنکس، بازیگر برنده جایزه اسکار، به بررسی فهرست فیلم‌‌های خود می‌پردازد تا انتخاب‌های خود را برای سه فیلم محبوب کارنامه‌اش فاش کند.

 

تام هنکس با پادکست بیل سیمونز گفتگو انجام داد. از هنکس خواسته شد که سه فیلم برتر کارنامه خود را انتخاب کند. هنکس گفت که انتخاب‌های او به تجربه‌اش در حین ساخت این فیلم‌ها برمی‌گردد که منتهی به انتخاب‌های منحصربه‌فردی شد. در حالی که دو مورد از انتخاب های هنکس،ـلیگ خودشان»( A League of Their Own) و «دور افتاده/ Cast Away»، به راحتی از گزینه های مورد علاقه طرفداران اوست، انتخاب سوم هنکس، فیلم جاه طلبانه و شکست خورده  «اطلس ابر» (Cloud Atlas) ساخته واچوفسکی‌ها بود.

 

اگرچه فیلم با معیارهای بیان شده‌ی تام هنکس مطابقت دارد، اما هنکس درباره گروه بازیگران «اطلس ابر» گفت که آنها «بازیگران خارق العاده ای بودند که سعی می کردند سخت ترین و بهترین اثر خود را ارائه دهند… کل آن فیلم تجربه‌ای چنان سخت و جدیدی بود که باعث شد جادویی باشد.»

 

هنکس درباره « لیگ خودشان» توضیح داد: کل تابستان تمام کاری که انجام دادم بازی بیسبال بود.» بسیاری با این انتخاب هنکس موافق هستند، زیرا فیلم به کارگردانی پنی مارشال اغلب یک اثر کلاسیک در نظر گرفته می‌شود، البته به دلیل بازی او در نقش سخت جیمی دوگان. ، هنکس همچنین به زمان فوق العاده ای که در طول تولید با خانواده خود سپری کرد، اشاره داشت.

 

.

در نهایت، هنکس توضیح آسانی برای موقعیت «دور افتاده» در لیست خود داشت و گفت: «ما در زمان ساخت آن فیلم ماجراجویی‌های جسورانه‌ای داشتیم».