بایگانی‌ها

ماجراجویی‌های امیلی بلانت

همکاری کریستفر نولان با امیلی بلانت
همکاری کریستفر نولان با امیلی بلانت

این بازیگر 38 ساله در فیلم جدید دیزنی “گشت و گذار در جنگل” در نقش گیاه شناس لیلی هوتون حضور یافته . او فاش کرد که هنگام بازی در یک شخصیت شیفته “رفتن به سوی ناشناخته ها” می‌شود.

امیلی گفت: “شخصیت ‌ها به من خوراک می دهند تا فکر کنم. آنها من را به فکر فرو می‌برند. می‌خواهم به هر دلیلی نقش آدم ها را بازی کنم ، احساس می کنم با آنها ارتباط می‌گیرم .”

” فکر نمی کنم به اندازه لیلی روحیه ماجراجو داشته باشم ، اما من عاشق رفتن به سوی ناشناخته ها هستم. من واقعاً این کار را دوست دارم. هر نقشی که انتخاب می‌کنم، دوستش دارم. نقش‌هایی را دوست دارم که بهم انگیزه می‌دهند. بنابراین روح امیدوارکننده ای را که شخصیت لیلی داشت دوست داشتم. و آن را درک کردم. “

امیلی در “گشت و گذار در جنگل” در مقابل «دواین جانسون» بازی می کند ، او فاش کرد که یک فیلم ویدیویی برای ستاره “یک مکان ساکت” ارسال کرده است و از او خواسته در این پروژه حضور داشته باشد.

این کشتی گیر که مدتهاست سراغ بازیگری آمده، گفت: “وقتی فیلمنامه به دست من رسید ، من آن را دوست داشتم … [نقش] به امیلی بلانت می آمد. شخصیت لیلی امیلی بلانت بود ، این حقیقت است. خودش می داند … من ویدیو را برای امیلی ارسال کردم تمام شب کار می کردم ، به خانه آمدم ، ساعت سه صبح بود. گفتم: “خوب این ویدیو را برای امیلی بسازم تا فقط به او بگویم که چه طرفدار سرسختی هستم و دوست دارم او مجذوب پروژه شود.”

امیلی حضور در این فیلم را پذیرفت. این روزها «گشت و گذار در جنگل» اکران و با استقبال خوبی روبرو شده است.