بایگانی‌ها

مارتین اسکورسیزی به «لترباکسد» پیوست

مارتین اسکورسیزی به شبکه اجتماعی «لترباکسد» پیوست. این فیلمساز هشتاد و یک ساله به این شبکه اجتماعی پیوسته و تاکنون 69 فیلم را به عنوان فعالیت اخیرش در تماشای فیلم‌ها اضافه کرده است که شامل «روز شغال»، «در بارانداز»، «بوی خوش موفقیت» و «شب شکار» و … می‌شود.

▪️«لترباکسد» یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن سلیقه سینمایی و ثبت خاطرات روزانه درباره فیلم‌هایی است که کاربر تماشا می‌کند. مارتین اسکورسیزی جمله ی «این سینما است» را انتخاب کرده و تنها یک صفحه را دنبال می‌کند، صفحه «بنیاد فیلم/The Film Foundation» را که بنیادی برای مرمت فیلم‌های قدیمی است و مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ از کسانی هستند که آن را تاسیس کردند.

▪️کاربران و علاقمندان سینما از حضور مارتین اسکورسیزی در این فضا استقبال کردند. عده‌ی دختر مارتین اسکورسیزی فرانسیسکا را عامل عضو شدن اسکورسیزی در این فضای مجازی می‌دانند. کاربری عقیده دارد که اسکورسیزی مدتی کوتاه در شبکه اجتماعی «مای اسپیس» هم حضور پیدا کرد اما بعد از مدتی از فعالیت دست کشید. عده ی امیدوار هستند که حضور اسکورسیزی در «لترباکسد» حرکتی تبلیغاتی برای «قاتلین ماه گل» نباشد و او به فعالیتش ادامه بدهد .