بایگانی‌ها

مارتین اسکورسیزی در جستجوی خلاقیت

مارتین اسکورسیزی در جستجوی خلاقیت
مارتین اسکورسیزی در جستجوی خلاقیت

مارتین اسکورسیزی کارگردان 78 ساله اعتراف کرد که بحران بهداشت جهانی و همه گیری ویروس کرونا، هنگام کار در آخرین پروژه خود با عنوان “قاتلان ماه کامل” ، خلاقیت او را تحت تأثیر قرار داده است.

مارتین گفت: “این کووید-19 ، این همه گیر ی، روند خلاقیت را متوقف کرده است. به ویژه در چند ماه اول ، وقتی در خانه هایمان حبس شدیم ،باعث شد حواس پرتی ها از بین برود.”

این فیلمساز افسانه ای فاش کرد که می خواهد دوباره جرقه خلاقیتی را که هنگام کار در “مرد ایرلندی” داشت ، کشف کند.

او به مجله امپایر گفت: “من باید راهی پیدا کنم تا به انگیزه خلاقانه منحصر به فرد فیلم جدیدم برگردم که در فیلم” ایرلندی “داشتم. به همه مراسم اهدای جوایز ، همه این موارد اهمیت نباید داد و دوباره در اتاقی تنها با یک پروژه بشینم و فکر کنم آیا دوباره می توانم فیلم بسازم؟»

“منظور من این است که باید برگردم و آن جرقه (خلاقیت)را پیدا کنم. نمی دانم آیا می توانم. اما همه گیری ویروس کرونا رفتن به سراغ جرقه خلاقیت را تقریباً اجباری کرده است. چون همه چیز دیگر از بین رفته است ، زندگی عادی دیگر وجود ندارد. بنابراین شما چه چیزهایی دارید؟ شما افرادی را دوست دارید ، خانواده را دوست دارید، و امیدوارید که یک جرقه خلاقانه باشد ، و شاید بتوان آن جرقه خلاقیت را برای یک فیلم جدید دوباره زنده کرد. “
اسکورسیزی همچنین در واکنش به فیلم ایرلندی” – یک سال پس از اکرانش ، گفت: “من دوست دارم که مردم فیلم را تحسین کردند. این موضوع بسیار تحت تأثیر من را قرار داد.

“با ایرلندی به آنچه می خواستم برسیم ، رسیدیم. عالی است خوب است یا نه ، نمی دانم.”