بایگانی‌ها

مارول و بحران جایگزین چادویک بوزمن

ستاره پس از مرگ
ستاره پس از مرگ

دنیای تصویرآنلاین-بیرون از حلقه خانواده تنها گروه کوچکی از خودی‌ها می‌دانستند که چادویک بوزمن،ستاره فیلم‌های مارول با بیماری سرطان مبارزه می‌کند. حالا مدیر کمپانی مارول در غم و اندوه و پیدا کردن راهی برای ادامه مسیر است.

روز 28 اوت کوین فایگی پیامی فوری درباره چادویک بوزمن دریافت کرد بی آنکه اطلاعات ضمیمه ای داشته باشد.
چادویک بوزمن بی آنکه کسی بداند چهار سال با بیماری سرطان روده بزرگ دست و پنجه نرم کرده بود و حالا اوضاع بدتر شده بود. یک ساعت بعد کوین فایگی که پیام را می‌خواند، دیگر بوزمن در دنیا نبود و شوک را در کمپانی دیزنی و دنیای سینمایی مارول به وجود آورده بود.

منبعی نزدیک به بوزمن به هالیوود ریپرتر گفت که بوزمن در ماه های اخیر بشدت تکیده شده بود.اما یک هفته پیش از مرگش متقاعد شده بود که بیماری را شکست می دهد دوباره وزنش بالا می رود تا بتواند در دنبال «پلنگ سیاه» که ماه مارس قراربود تولیدش شروع شود و یک پروژه سینمایی دیگر نقش آفرینی کند.
.

حالا کمپانی مارول با اندوه از دست دادن ستاره خود دست به گریبان است،بازیگری محبوب و با شخصیت چه مقابل دوربین و چه پشت دوربین، وباید با واقعیت اقتصادی ادامه دادن یک فرنچایز میلیارد دلاری بدون ستاره اصلی اش کنار بیاید.
شخصیت بلک پنتر(پلنگ سیاه) تنها در فیلم اصلی حضور نداشت بلکه در فیلم های مانند «کاپیتان امریکا:جنگ داخلی»،«انتقامجویان:جنگ ابدی» «انتقامجویان:پایان بازی» حضور داشت.